Jump to content

The Drömtopic


jaeger
 Share

Recommended Posts

Inatt drömde jag en skit konstig dröm, kom ihåg att jag föll ner från nått jävla hustak, och precis innan jag slog i vakna jag.

Jag satt mig upp för att sedan återigen lägga mig ner och försöka somna, jag vakna en halvtimme senare med att jag hör en stor smäll *BOOOOM* vettefan vart smällen kom ifrån heller.

Har hänt för mig 2-3 gånger tror jag, och när jag gick upp så fråga jag morsan om hon hade hört en smäll mitt i natten men det hade hon inte.

Jag tror fan jag håller på att bli psykiskt störd eller så om nått sånt händer B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Inatt drömde jag en skit konstig dröm, kom ihåg att jag föll ner från nått jävla hustak, och precis innan jag slog i vakna jag.

Jag satt mig upp för att sedan återigen lägga mig ner och försöka somna, jag vakna en halvtimme senare med att jag hör en stor smäll *BOOOOM* vettefan vart smällen kom ifrån heller.

Har hänt för mig 2-3 gånger tror jag, och när jag gick upp så fråga jag morsan om hon hade hört en smäll mitt i natten men det hade hon inte.

Jag tror fan jag håller på att bli psykiskt störd eller så om nått sånt händer B)

Du och jag har samma dröm, Var det möjligen ett rött hus med vita knutar du stog på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För nån dag sen drömde jag en minst sagt konstig dröm..

Det var en strålande dag mitt i sommaren och jag var utomhus och skjöt med min pistol. Jag tyckte att det var så kul för att kulorna flög väldigt sakta och flög lite som dom ville. Sen gick jag in i mitt hus och ut på balkongen och njöt av värmen.. Precis då sköts en sorts missil ut från marken (eller ja, från en silo) och började flyga upp i luften, helt normalt alltså, det brukade ju hända.

Men plötsligt bytte missilen riktning och flög rakt ner i en stad (Trelleborg btw :P )... Ajja, det var nån konstig "jordbävnings-bomb" så att hela staden vändes uppochner (stora, typ 100 meter höga, jordbitar stack rakt upp i luften :wub: )

Sen kom iaf shockvågen men den va inget speciellt.. Sen blev det översvämning och jag vaknade.. Humm.. undrar vad det betyder B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förra natten drömde jag att jag var på Franz Ferdinand- konserten. Stället såg ut som en jumpasal som finns här i stan. Lyckades komma in i V.I.P- sektionen, så jag fick stå längst fram. Var inte så många personer där i övrigt. Och sen han dem aldrig börja spela i drömmen.

Det speciella är att konserten är den 8 December - och igår var det dem 8 November.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det speciella är att konserten är den 8 December - och igår var det dem 8 November.

Det kanske var så att du pratade om 8 december dagen innan du drömde om det.

Det var samma för mig när jag satt och tänkte på om man skulle stava dem som "dem" eller som "dom". I drömmen senare kom Göran Person fram till mig och stämplade DEM i pannan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan drömma Lucidadrömmar, Annars skulle ja väl inte våga tafsa tjejer på brösten mitt i en affär...

Hoppas du lyckas, Det är ju som sagt skitkul

Hehe :rolleyes: men kan nån förklara för mig ja läst lite på sidan men fattar inte riktigt? kan man träna på att få såna drömmar eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag drömde att jag och Pinhead (från Hellraiser) var och handlade på Netto (tror jag att det var). sen kom det fram en massa fans och var jobbiga, så Pinhead fixade lokalen mörk och en kedja sköt ut från golvet och slet av nån stackares kind. det var den roligaste drömmen jag haft på länge :rolleyes:

Lolish. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...