ZcruweN Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Inatt drömde jag en skit konstig dröm, kom ihåg att jag föll ner från nått jävla hustak, och precis innan jag slog i vakna jag. Jag satt mig upp för att sedan återigen lägga mig ner och försöka somna, jag vakna en halvtimme senare med att jag hör en stor smäll *BOOOOM* vettefan vart smällen kom ifrån heller. Har hänt för mig 2-3 gånger tror jag, och när jag gick upp så fråga jag morsan om hon hade hört en smäll mitt i natten men det hade hon inte. Jag tror fan jag håller på att bli psykiskt störd eller så om nått sånt händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Inatt drömde jag en skit konstig dröm, kom ihåg att jag föll ner från nått jävla hustak, och precis innan jag slog i vakna jag. Jag satt mig upp för att sedan återigen lägga mig ner och försöka somna, jag vakna en halvtimme senare med att jag hör en stor smäll *BOOOOM* vettefan vart smällen kom ifrån heller. Har hänt för mig 2-3 gånger tror jag, och när jag gick upp så fråga jag morsan om hon hade hört en smäll mitt i natten men det hade hon inte. Jag tror fan jag håller på att bli psykiskt störd eller så om nått sånt händer Du och jag har samma dröm, Var det möjligen ett rött hus med vita knutar du stog på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Du och jag har samma dröm, Var det möjligen ett rött hus med vita knutar du stog på? This is the years scariest thing ewa. Ja det är faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 (redigerad) This is the years scariest thing ewa. Ja det är faktiskt Vanlig psykologisk dröm, rotad i samma som alla dessa eviga hiss-drömmar... Falldrömmar är så klassiska =) Redigerad 8 november, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Vanlig psykologisk dröm, rotad i samma som alla dessa eviga hiss-drömmar... Falldrömmar är så klassiska =) LoL klassiska, mm jätte roligt att ibland drömma att man faller ner i ett hål i marken och sedan komma till teh helvetet Och där mitt uppe i allt står da one and ony djävulen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 För nån dag sen drömde jag en minst sagt konstig dröm.. Det var en strålande dag mitt i sommaren och jag var utomhus och skjöt med min pistol. Jag tyckte att det var så kul för att kulorna flög väldigt sakta och flög lite som dom ville. Sen gick jag in i mitt hus och ut på balkongen och njöt av värmen.. Precis då sköts en sorts missil ut från marken (eller ja, från en silo) och började flyga upp i luften, helt normalt alltså, det brukade ju hända. Men plötsligt bytte missilen riktning och flög rakt ner i en stad (Trelleborg btw )... Ajja, det var nån konstig "jordbävnings-bomb" så att hela staden vändes uppochner (stora, typ 100 meter höga, jordbitar stack rakt upp i luften ) Sen kom iaf shockvågen men den va inget speciellt.. Sen blev det översvämning och jag vaknade.. Humm.. undrar vad det betyder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 LoL klassiska, mm jätte roligt att ibland drömma att man faller ner i ett hål i marken och sedan komma till teh helvetet Och där mitt uppe i allt står da one and ony djävulen ...har jag någonsin sagt att dom är roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Drömde en gång att klassen skulle gå på en film som visas i 3D...men först var amn tvungen att gå till skolsyster(läskiga ärke*tysk brytning*) för att kolla fall man var allergisk mor 3D... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 This is the years scariest thing ewa. Ja det är faktiskt Shit, Sanndrömmar kanske? Roligaste drömmen jag har haft var när jag hoppade ner från WTC när planen kom...När jag landat sa jag "Deam! Hål i jeansen" så gick jag till en klädaffär... Sjukt, Men kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2005 Förra natten drömde jag att jag var på Franz Ferdinand- konserten. Stället såg ut som en jumpasal som finns här i stan. Lyckades komma in i V.I.P- sektionen, så jag fick stå längst fram. Var inte så många personer där i övrigt. Och sen han dem aldrig börja spela i drömmen. Det speciella är att konserten är den 8 December - och igår var det dem 8 November. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Det speciella är att konserten är den 8 December - och igår var det dem 8 November. Det kanske var så att du pratade om 8 december dagen innan du drömde om det. Det var samma för mig när jag satt och tänkte på om man skulle stava dem som "dem" eller som "dom". I drömmen senare kom Göran Person fram till mig och stämplade DEM i pannan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Ja har för mig att ja redan har skrivit här men hittar inte min post men ja drömmer ofta att ja åker pulka i en låda med en unge som försökte sno min cykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag har börjat med lucida drömmar, dvs att du drömmer, och blir medveten om att du drömmer, i drömmen! Snärtigt, va? http://www.ld4all.com Om ni är intresserade, bitches. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag drömde att jag och Pinhead (från Hellraiser) var och handlade på Netto (tror jag att det var). sen kom det fram en massa fans och var jobbiga, så Pinhead fixade lokalen mörk och en kedja sköt ut från golvet och slet av nån stackares kind. det var den roligaste drömmen jag haft på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag har börjat med lucida drömmar, dvs att du drömmer, och blir medveten om att du drömmer, i drömmen! Snärtigt, va? http://www.ld4all.com Om ni är intresserade, bitches. Funkar det för dig? Jag kunna ha lucida drömmar förut när jag var mindre, då kunna jag göra vad jag ville men nu mera kan jag inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Funkar det för dig? Jag kunna ha lucida drömmar förut när jag var mindre, då kunna jag göra vad jag ville men nu mera kan jag inte det Du kan säkert öva upp dem igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Får väl hoppas det var ju skitkul när man hade såna drömmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag kan drömma Lucidadrömmar, Annars skulle ja väl inte våga tafsa tjejer på brösten mitt i en affär... Hoppas du lyckas, Det är ju som sagt skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag kan drömma Lucidadrömmar, Annars skulle ja väl inte våga tafsa tjejer på brösten mitt i en affär... Hoppas du lyckas, Det är ju som sagt skitkul Hehe men kan nån förklara för mig ja läst lite på sidan men fattar inte riktigt? kan man träna på att få såna drömmar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2005 Jag drömde att jag och Pinhead (från Hellraiser) var och handlade på Netto (tror jag att det var). sen kom det fram en massa fans och var jobbiga, så Pinhead fixade lokalen mörk och en kedja sköt ut från golvet och slet av nån stackares kind. det var den roligaste drömmen jag haft på länge Lolish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts