Jump to content

The Drömtopic


jaeger
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha lär dig stava. >_<

Hursomhelst så drömde jag denna märkliga dröm i förrigår natt, helt sjuk. Jag hade tankat om mina 3 Doors Down låtar och det visade sig att jag hade hittat den korrekta The Better Life skivan med 3 Doors Down. Omslaget såg helt wacko ut, istället för det svartvita normala omslaget så var det en bild på sångaren och himmel bakrund, ful var han på bilden också. Men när jag lyssnat på börjar på låten Kryptonite lät den som vanligt men när refrängen kom vart låten helt plötsligt hårdare än vad den brukar vara. Då började jag verkligen undra vad detta är, först ett annorlunda omslag sen en konstig version av Kryptonite. Men i slutet på Kryptonite så sjunger dom i verkligheten "whow whow whow" men på min drömversion så sjöng dom istället "He loves me am, he loves me am" och jag tyckte det lät skitbra.

Men på morgonen när jag vakna satt jag och tänkte... He loves me am? OK? vafan menas med det egentligen, och hur kunde jag drömma något sådant, helt sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min polare vaknade dock upp mitt i natten och sa : Vart ligger videohuset?

varav jag svarade: videohuset?

Då sa han : Ja, tandborsthuset.  sen somnade han. :S

Hahahaha har hänt nästan samma sak för min kompis förut när han skulle sova över här

Mitt i natten vakna han, jag var då vaken

Det var värsta rycket för han, han slet ur kudden ur lakanet sen somna han om och sov hur lungt som helst. Helt Weird :rolleyes:

Aja inatt drömde jag världens cp dröm, jag drömde att jag var med i Tony Hawks American Wasteland (av nån jävla konstig anledning), har dock klarat det snart 2 gånger nu så jag vet hur man gör allt i spelet

Allt var exakt som i spelet

*spoiler*När man kommer till staden så är det en som slår ner en och tar alla ens saker, exakt det hände, och så kom mindy mitt uppe i alltihopa och jag blev tvungen att göra allt som man skulle göra, sen i slutet så börjar man Hångla med Mindy, där drömde jag att jag tog henne till sängen och så helt plötsligt börja vi ha sex sen vakna jag upp helt jävla weird :P bara för att det säkert finns folk som inte spelat det gör jag en spoiler varning

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har och har haft alla möjliga drömmar. Allt ifrån hemska och avskyvärda till underbara och kladdiga...

Jag kommer faktiskt inte ihåg drömmar så ofta numera (eller så kanske jag förtränger dem innan jag hinner tänka på dem). Men någon gång i sommras drömde jag att det var någon sorts bensimack i vårat garage. När jag gick "in" i den såg jag att någon lämnat en tänd ciggarett i ciggarett-hållaren. Då tänkte jag "Men man kan ju inte lämna en tänd cigarett där, det kan ju börja brinna!" Men det var redan försent - en bensinpump brann redan förfullt till vänster om mig. Jag tog ett duschdrapperi och försökte kväva elden med det, men det "ramlade av" hela tiden, så det gick inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har och har haft alla möjliga drömmar. Allt ifrån hemska och avskyvärda till underbara och kladdiga...

Jag kommer faktiskt inte ihåg drömmar så ofta numera (eller så kanske jag förtränger dem innan jag hinner tänka på dem). Men någon gång i sommras drömde jag att det var någon sorts bensimack i vårat garage. När jag gick "in" i den såg jag att någon lämnat en tänd ciggarett i ciggarett-hållaren. Då tänkte jag "Men man kan ju inte lämna en tänd cigarett där, det kan ju börja brinna!" Men det var redan försent - en bensinpump brann redan förfullt till vänster om mig. Jag tog ett duschdrapperi och försökte kväva elden med det, men det "ramlade av" hela tiden, så det gick inte.

Uhm B)

Kladdiga? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och att jag sitter i en hiss som åker upp till himlen. Skitkonstigt. Men roligt.

...Everyone Says I Love You...?

Själv kommer jag endast ihåg en av mina drömmar i detalj - den då min mor stillsamt vakar över Jesus i en liten lada medans jag; blott sex sju år, blir sönderriven av Bamsedraken (den lilla oranga) utan att mor min rör en fena.

Traumatiskt. Min mor prioriterar Jesus framför mig. Grundad i min antikristroll jag tog som barn.

Tihi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zcruwen, men är det en riktig handling som i THUG spelen eller som Tony Hawk pro skater handling?

Det här är för jeffligt OffTopic men ändå

*Spoiler varning till dom som inte spelat det*

Wasteland börjar med att du får välja en "bondtölp" att spela med

När du väl kommer till L.A så blir du nedslagen av 2 stycken från staden och dom tar alla dina saker, efter händelsen så kommer lokal tjeje Mindy och hälsar på dig och förstår att du inte är därifån.

Mindy bestämmer sig för att hjälpa dig genom det "hårda" livet i L.A, du får först skaffa nya kläder sen ny Frisyr, när allt det är klart så får du lära dig att skata (stavning?) från dom omkring L.A.

Senare i spelet träffar du på Boone, Murphy och Useless Dave som vaktar ingången till en skate ranch som du vill in till.

När du väl är inne får du lära dig lite saker från den legendariska Iggy Van Zandt.

Nu bestämmer man sig för att hjälpa till att göra Ranchen lite livligare genom att leta upp delar runt om L.A.

Sen får man reda att den s.k skate ranchen är den legendariska skate parken green pipes point.

Man gräver upp det som är nedgrävt (en väldigt stor QP), Man får reda av Iggy att han inte äger marken i ranchen och den är villig att säljas till en annan. Nu måste man försöka få ihop lite pros så att man kan göra en film som man kan sälja, pengarna ska gå till köpandet av skate parken.

Ungefär så är Handlingen

Du har ju såklart också Classic mode som det är i dom äldre THPS spelen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har drömt att jag varit någon slags terminator, som kunde studsa oerhört högt. Högre än en bumbibjörn, tillochmed! :rolleyes: Så åkte jag fram till min "chef" på ett rullande-band, och fick i uppdrag att gå och sno en cdspelare, en tv ocn några andra prylar. Så jag gjorde det, och med min otroliga studsförmåga klarade jag av uppdraget. Sen vaknade, också var det slut på allt det roliga. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har drömt att jag ramlat ner från en skyskrapa och när jag landar så dunstar det till uta bara helvete, det känns verkligt. Sedan har jag drömt att jag ramla ner i en bäck med huvudet före, när jag landar så vaknar jag.

Det är vanligt.

Det blir så ibland när hjärnan precis satt igång genomgången av dagen och ska lagra all info och blablabla...

5 timmar senare:

Alltså precis när man passerar gränsen från vaken/sovande

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drömmt massa saker :lol:

Jag kan berätta en kostig dröm jag hade, jag och några kompisar åkte ett slags tåg , ett sånt där gammaldags tåg, utan tak! Iallafall så åkte vi i något kontgt landksap, såg lite far cry liknade ut och man kunde se havet, det var typ brant..

Kompisaran och jag satt där ,och i varsin hand hade vi ett snörre med en stängsel på. Och gjorde så att stängslet grinande på väggarna vi åkte förbi. Jag typ grinade bäst och så... Iallafall så när vi va klara med det så såg vi , min kompis Mattias som han heter ,på en båt ute i vattnet och så skreck han "dinn syster har tvättat dinna kläder". Ok, skreck vi tillbaka,

. Nu kommer det roliga, för mig då. Det var som en berg och talbana. Ner från berget så åkte vi typ i 200 km/h(det kändes som cosmonova). Jag kände värligen adrelalinet. Iallafall så åkte vi ner och så komm det ett gupp(asså spåret ledde ut till vattnet) som gjorde att vi flög ut ovanför vattnet, Jag kände verkligen tynglösheten, och så när i träffade vattnet så vakna jag.

När jag vaknade så vara alla min saker på mitt bord nere och lampan omkull och jag lågg på golvet. Fan vilken rolig dröm. Väldigt verlighetstrogen dröm!

Redigerad av .:Gurkan:.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har 2 återkomande dröm. Jag skall åka hiss. Går alltid in i den j***a hissen fast jag vet hur otäck den är. Trycker på knappen. Det säger klick och hissen faller rakkt ner. Jag tror jag ska dö samtidigt som jag tänker den stannar alltid en sekund innan en katastrof...

Precis, plötsligt stannar den, och far istället 300km/h uppåt för att sen åter igen falla fruktansvärt snabbt. Så håller det på ett tag tills den stannar på den våning jag skall till. :lol:

Den andra är oxå en "falldröm". Ni vet såna där höööööööga stegar med en trampolin längst upp och en liten, liten balja med vatten nedanför som man ofta ser i tecknade serier?

En sån klättrar jag upp i och hoppar ifrån. Men skillnaden är att det inte finns en balja med vatten nedanför, Bara gräs. Så jag slår mig nått fruktansvärt. Känner riktigt smärtan. Men ändå resar jag mig bara och klättrar upp igen och hoppar.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...