jaeger Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Jag gjorde en förut, men den är väl långt nergrävd i arkiven. Här skriver ni om era drömmar ni haft nyligen. Jag börjar: Jag drömde att vi var i himlen på klassresa, då fick man fråga Gud något, jag frågade om min teori om varför asiater har snea ögon stämde, Han svarade med att pressa ihop sina kinder (?), sen i himlen så var det vääääääärsta gallerian, det såg ut som kista gallerian fast en miljon mer affärer, vissa ställen såg ut som täby centrum. Sen gick några av oss ut ifrån gallerian, där ute var det moln och massor av flygplan som jag och 2 killar från min klassskulle åka hem med. Då frågade en tjej i min klass om hon fick följa med, vi sa nej. Nångång där i mitten var vi vid en hamn som vi körde fotboll på. Lär dig stava! //Arvid Redigerad 6 november, 2005 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ehmmmm..... Du Stavade THE Fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Min grymmaste dröm var lätt när jag drömde att jag lirade Live med Metallica! Självklart lirade jag rythm men James och Kirk var också med! Alla i Metallica utom jag och det var på Cliffs tid. Jag stod bredvid Cliff och lirade. Så vacker dröm! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ehmmmm..... Du Stavade THE Fel Hahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ehmmmm..... Du Stavade THE Fel No shit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ehmmmm..... Du Stavade THE Fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Min grymmaste dröm var lätt när jag drömde att jag lirade Live med Metallica! Självklart lirade jag rythm men James och Kirk var också med! Alla i Metallica utom jag och det var på Cliffs tid. Jag stod bredvid Cliff och lirade. Så vacker dröm! :'( Lika som han ungefär.. bara att ja spela trummor för maiden grym känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ehmmmm..... Du Stavade THE Fel Fan också, jag råka stava mitt namn fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) *Tog bort lite Text* Läs på Frenzy's qoute om ni vill veta vad som stod.. Känner bara för att inte ha kvar det, Ok? Redigerad 6 november, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag har drömt att jag har dödat den jag älskar.. Åh herre..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Åh herre..... ... min Xenu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag har drömt att jag har dödat den jag älskar.. Ska du döda ditt öga? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Nu lämnar vi min upplevelse och pratar om.. Något annat.. -Roliga drömmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Roliga drömmar? När jag drömde att jag blev jagad av en mördare med yxa på min gamla skola. Det var dimmigt och mörkt... Sen försvann mina kompisar och jag var själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag hade en gång en dröm..... men sen dog Jesus :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Det är ytterst uttjatat att stava "the" som "teh". Kom igen, det var roligt 2003. Jag drömmer ofta om att jag sitter i en bil och kör ihjäl mig ett par gånger. Drömmer även att jag blir våldtagen av Mahalo vissa stunder. @Mahalo: Redigerad 6 november, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Brukar drömma att Joan Baez kommer och kastar baez på mig. Och att jag sitter i en hiss som åker upp till himlen. Skitkonstigt. Men roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Brukar drömma att Joan Baez kommer och kastar baez på mig. Och att jag sitter i en hiss som åker upp till himlen. Skitkonstigt. Men roligt. Hahhaahahah. Lets celebrate this wonderful evening witha batch of nigger-balls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Brukar drömma att Joan Baez kommer och kastar baez på mig. Och att jag sitter i en hiss som åker upp till himlen. Skitkonstigt. Men roligt. Folk började lessna på Stairways to heaven. Jag drömde att jag hade sex med Krystal Steal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag drömde att jag hade sex med Krystal Steal. Halleluja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts