ante the man Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 när får man tag på skimmern ,,måste man klara något specielt uppdrag för att få sea sparrow?,är det långt till uppdragen shakedown och g-spotlight från death row,, vad är det för uppdrag efter death row jag uppskatar ifall ni svarar snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lillstrumpa Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 shakedown är två uppdrag efter death row tror jag.. efter death row vet jag inte vad uppdraget heter, men du ska iallafall döda diaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 skimmern får du efter att ha klarat Filmstudions andra uppdrag, "Dildo Dodo". Sea Sparrow kan du bara få genom att ta 80 hidden packages... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts