eliizar Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Eliizar: Älska Sahara Hotnights! Topic: Såg det på mtv, Madonna rulade ju galan, älska nya tantsnusklooken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Bäst uppträdande på galan var helt klart Green day, sämst: System of a down. <--- for the win... Det var snarare det motsatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Själv tycker jag att SOAD är så jävla boring på scenen, de gör fan ingenting. Killen med det flätade skägget stog vänd emot trummorna 50 % av konserten + att sångaren/sångarna inte har någon scennärvaro alls, det var precis likadant på hultsfred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Själv tycker jag att SOAD är så jävla boring på scenen, de gör fan ingenting. Killen med det flätade skägget stog vänd emot trummorna 50 % av konserten + att sångaren/sångarna inte har någon scennärvaro alls, det var precis likadant på hultsfred. Håller med dig, såg det uppträda på en talkshow förut. Det känndes mest som om att det försökte göra låten på ett så bra sett som möjligt för att det var så förbannat koncentrerade. Det kanske lät bättre men underhållning var det dessvärre inte och det ska det vara på en konsert eller uppträdande. Redigerad 6 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Själv tycker jag att SOAD är så jävla boring på scenen, de gör fan ingenting. Killen med det flätade skägget stog vänd emot trummorna 50 % av konserten + att sångaren/sångarna inte har någon scennärvaro alls, det var precis likadant på hultsfred. Jaja... Jag tycker att dom var bra iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 EMA sög stort... Blir löjligare och löjligare för varje år. Det är samma skit förutom att teman förändras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts