VickeX Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Eller vad det nu heter. Går på fyran. Snacka på... Yay Black eyed peas vann bäst pop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Bah old news. Timbuktu vann inte Bästa Svenska Artist så då var det dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Bah old news. Timbuktu vann inte Bästa Svenska Artist så då var det dåligt. Det har ju inte varit än. Inte på tv4 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det har ju inte varit än. Inte på tv4 iaf Har vart på MTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Bäst uppträdande på galan var helt klart Green day, sämst: System of a down. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Bäst uppträdande på galan var helt klart Green day, sämst: System of a down. Men för dom som inte har MTV? Mjo Green Day's uppträdande var bra då han ringde till nån. Eller vad han gjorde med någons mobil och sjöng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Va? ha ringde han någon? har jag inget minne av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 LOL! Det gick för 2 (3 dagar nu) dagar sen på MTV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Aja. Fan att Franz Ferdinand inte van. Fast med U2 och Green Day som motstånd så förstod man ju det Bara jag som är efter och inte har Mtv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Aja. Fan att Franz Ferdinand inte van. Fast med U2 och Green Day som motstånd så förstod man ju det Bara jag som är efter och inte har Mtv? Muhaha, jag får bara in SVT 1, SVT 2 samt TV 4 på min tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 BOrat ! Yagsemaash !! han ägdee!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det går ju på tv 4 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Muhaha, jag får bara in SVT 1, SVT 2 samt TV 4 på min tv. Elak TV. --- Såg början av det när det gick på MTV, när Borat påstod att Madonna var en man. Sen drog jag av. Ehm.. lala... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ja ni som sätt kan hålla käften ..börjar nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Elak TV. Jag vet, det hjälper varken att våldta eller bitchslapa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Fan snart är det Green day, kolla då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Eliizar: Älska Sahara Hotnights! Topic: Såg det på mtv, Madonna rulade ju galan, älska nya tantsnusklooken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Fuck Green Day. Timbaktu skulle vinna istället för moneybrother. En fråga också: Vad hände efter att system of a down sjöng? Jag stack o la mig efter att jag var svin trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 BOrat ! Yagsemaash !! han ägdee!! Sa inte han fel när han presenterade Green Day. Han sa väl Coldplay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Har endast 1an, 2an och 4an hos morsan. Farsan har Viasat Guld, tror jag det heter Satt och kikade på MTV-grejen medans jag väntade på Pulp Fiction. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts