Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 När drog Tackleberry? :'( 10 Augusti tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 10 Augusti tror jag... Hoppas han kommer tillbaka :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ja, Han går mot en storseger, Inte så förvånande tycker jag... Imorgon vid lunchtid bryts alltihop och då får vinnaren alla ära och kan stoltsera med Snyggaste Signatur på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Kan jag få stoltsera åt honom, eftersom Tackly är borta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Fredrico dom andra tycker ja inte om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Tycker alla är ganska fula men röstade dock på tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Fredrico dom andra tycker ja inte om Din måste vara den fulaste, n00bigaste signaturen jag nånsin sett. Adblock is teh shit. *EDIT* Jag måste säga att jag lite ångrar att man över huvud taget gick med i tävlingen. Det blir bara en enda enorm smutskastning. Tack Tija! Redigerad 6 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Sianas är ju lätt den snyggaste! (Men det är väl logiskt, eftersom han är så snygg själv... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Din måste vara den fulaste, n00bigaste signaturen jag nånsin sett. Adblock is teh shit. Håller med till 100%! som fan. Edit: HELVETE! NU HAR JAG RÅKAT UT FÖR BOTEN PÅ RIKTIGT!11 Redigerad 6 november, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Håller med till 100%! som fan. Edit: HELVETE! NU HAR JAG RÅKAT UT FÖR BOTEN PÅ RIKTIGT!11 *Fnitter* *Pekar emot Panimala och fnittrar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vote: Godfather =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Voterar Tackleberry.. Men vad spelar det för roll egentligen, han har ju leftat.. Urk @ Elin Grindemyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 *The End* Winner is......Tackleberry Congratulations! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Fredrico för han fyller år röstade jag Snyggast är ändå.. Hmm. Hmm Tackleberry vann. Bara mindre än en dags röstande. Trist. Redigerad 6 november, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag borde ha kommigt med egentligen. :/ Jag fick ju en jävla massa röster senare. Nåja, life sucks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Fredrico. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag borde ha kommigt med egentligen. :/ Jag fick ju en jävla massa röster senare. Nåja, life sucks. Du hade nog inte slagit Tackleberry anyway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 (redigerad) Du hade nog inte slagit Tackleberry anyway Nej men säkert Fredrico och Godfather... Edit: aKi, så talar sunt förnuft.. Redigerad 7 november, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Nej men säkert Fredrico och Godfather... Du skulle ju garanterat vunnit över Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts