Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 ... Spänningen är olidlig... Hoppas pollen funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tackleberry får min röst igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tackelberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Frädrikå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tackles är rätt läcker, måste jag säga. Godfather har väl inte gjort så mycket med sin, men Elin är å andra sidan himmelsk... Mmm... Metal Gear gillar jag inte så mycket, bleh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tackelberry är så gott som den enda som gjort nåt annat än att bara lägga till text på sin signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Null vote! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tackle, av dom där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tackelberry är så gott som den enda som gjort nåt annat än att bara lägga till text på sin signatur. Vad i helvete snackar du för goja? Såhär såg min originalbild ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Varför röstar ni inte på min? Sparar min röst till sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Vad i helvete snackar du för goja? Såhär såg min originalbild ut Jaja, men den är inte speciellt advancerad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jaja, men den är inte speciellt advancerad... Ungefär lika avancerad som din förutom att du gjorde grunden (den gröna grejen) med en tutorial. Lägger man på fler effekter blir den bara överdriven, enligt mig. Vi minns väl alla hur Quad_gta's första signaturer såg ut? (No offense, du är bra nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Null vote, hade röstat på Godfather om hon visat pattarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Null vote, hade röstat på Godfather om hon visat pattarna. Men då hade ju jag blivit varnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tja, eftersom så många nullar så får man väl dra en slutsats... Smaken är som baken. Man har den signatur man själv tycker om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tackleberry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tackleberry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Får jag fråga, vafan för Godfathers signatur i final? det är ju bara en bild på en tjej. Vad har du gjort på bilden Godfather? Vote: Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tackelbääry... Fråga: Vad vinner man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts