Tidsam Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 "00261507 people have tried to solve the puzzle since April 2005. 0 have succeeded." Hur kommer det sig att ni klarar typ 70% på bara denna kvällen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 *Cleavland steamer på Sianas bröst* "The cleveland steamer is far more specific than the listings I have seen here. A sexual act by nature (fetish) the cleveland steamer is when one person craps on another person's chest and (very important) then sits down and rocks back and forth like a steam roller." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) "00261507 people have tried to solve the puzzle since April 2005. 0 have succeeded." Hur kommer det sig att ni klarar typ 70% på bara denna kvällen? Jag har fuskat som en liten råtta/hamster/torsk. Tröttnade efter femman. Baha. "The cleveland steamer is far more specific than the listings I have seen here. A sexual act by nature (fetish) the cleveland steamer is when one person craps on another person's chest and (very important) then sits down and rocks back and forth like a steam roller." Hämnden är fucking ljuv! Redigerad 5 november, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Är på 14... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag sitter fast på lvl 1 :"> Fattar inte hur man ska göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag sitter fast på lvl 1 :"> Fattar inte hur man ska göra.. Du ska ändra texten i adressfältet så att du skriver in rätt adress och kommer till lvl2. Hint: du är på lvl 1 och vill till lvl?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Level 40 B nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Du ska ändra texten i adressfältet så att du skriver in rätt adress och kommer till lvl2. Hint: du är på lvl 1 och vill till lvl?. Jag har kommit på det nu Jag är på 7:an...help me! Spoiler?: Jag ser att bokstäverna saehl har en röd prick i sig, har det nått med ledtråden att göra? Redigerad 6 november, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag sitter på lvl 3 haha, inte för att jag ängnar mycket tid åt det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Det skulle ju vara roligt om någon på Forumet klarade det.. Vem har klarat längst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) . jaeger har väl kommit längst? han är ju på 40b Kan nån hjälpa mig på lvl 7? Markera ni som vill hjälpa mig på lvl 7: Jag vet att saehl har röda prickar i bokstäverna, har det nått med url:n att göra? Redigerad 6 november, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag har kommit på det nu Jag är på 7:an...help me! Spoiler?: Jag ser att bokstäverna saehl har en röd prick i sig, har det nått med ledtråden att göra? PS: Anogram betyder att man ska slänga om bokstäverna! Sök på google efter Anogram Editor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) PS: Anogram betyder att man ska slänga om bokstäverna! Sök på google efter Anogram Editor! Tackar!! Edit: Det funkade inte..editorn hittade inget matchande ord.. Redigerad 6 november, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Säkert gamalt men jag märkte topicen först nu. Bara skriva en ny siffra istället för 1. aksdjh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Är på lvl9... Vet att Usr/Pass är Julius/Casear men jag vet inte om jag skriver rätt, jag kommer inte till lvl 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Är på lvl9... Vet att Usr/Pass är Julius/Casear men jag vet inte om jag skriver rätt, jag kommer inte till lvl 10 Usr: Julius Pass: Caesar. Mysko stavning där på efternamnet, ja. Någon som känner för att hjälpa mig med 14? =/ http://www.frvade.com/orange/argentina.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) .tack tack ^ Topp3: Klicka på Bilden på Bush, Usr/pass, samuel/bush Slutade på lvl 23, orkar inte mer idag ändå fuskar man Redigerad 6 november, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Tackar!! Edit: Det funkade inte..editorn hittade inget matchande ord.. Ok, here it goes: [Leash] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Topp3: Klicka på Bilden på Bush, Usr/pass, samuel/bush Men... Var fan fick du Samuel Bush ifrån? Jag Gewglade på Geroge Bush +lineage, och hittade massa skit och namn som jag testade. =/ Har för mig att Samuel Bush var ett av dem, men jaja.. tack ändå. Edit Nu behöver jag hjälp med 17... Möjliga spoilers: Jag har fått fram ordet "Navajo", och vet att citatet i källkoden är ifrån Max Payne 2... men.. sen är det stopp. =/ frvade.com/yellow/pie.htm Redigerad 6 november, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Jag är fast på 37 Topp3: Japp, TKOH betyder något i "Navajokoden"... Men... Vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts