jaeger Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Någon osm kan ge någon ledtråd (förutom det i källkoden) för lvl5? http://www.frvade.com/red/harmonica.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Sitter fast på nivå 32, en av de svåraste hittils. Edit: 33 var otroligt enkel, ye gods. IP-numret. Edit: 34 likaså, hoho. Fuskare Jag är på 21. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jaeger: Kolla bildens namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 "Screen69"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Fuskare Jag är på 21. Nej, jag fuskar inte även om det kan verka så. Jag Googlar vilt och chansar i godan ro. @jaeger: Ja, just det. Och vilken nivå är du på? Just det. Redigerad 5 november, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Pico, förstår inte hur det skall hjälpa mig :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) "Screen69"? Ja. Alla andra bilder brukar ha ett namn som har med banans nummer att göra, men inte denna. Redigerad 5 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag har aldrig varit en logisk tänkare, så är det :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 screen69.jpg --> screen[nivånsnummer].jpg --> svar på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag har aldrig varit en logisk tänkare, så är det :/. http://frvadesolved.blogspot.com/ Orka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Är på 3:an. Vet vad svaret är, ändrade adressen, men det står att jag har det på fel ställe. Var ska jag skriva det då? *edit* Skrev fel bana :"> *edit igen* Hittade nu tror jag. Redigerad 5 november, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Jag har aldrig varit en logisk tänkare, så är det :/. Varför över huvud taget försöka dig på detta då? ... Är fast på 24 3|]|7: Klarade den Redigerad 5 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Varför över huvud taget försöka dig på detta då? Hördu, Siana. Sitt inte och kolla ner på de som inte lyckats ta sig till nivå 24. Du gör det upprepade gånger i tråden. Lägg ner för helvete. Redigerad 5 november, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hördu, Siana. Sitt inte och kolla ner på de som inte lyckats ta sig till nivå 24. Du gör det upprepade gånger i tråden. Lägg ner för helvete. Det gör jag inte. Men flera av de här har flertalet gånger bett om hjälp och sagt att de inte kan tänka så logiskt, och jag kan säga att det blir mycket svårare sen, så de kommer behöva hjälp på varje bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Behöver hjälp med level 9 , -> Har förstått att det är William Shakespeare på bilden, men det fungerar ju inte som användarnamn + lösenord <-... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Behöver hjälp med level 9 , -> Har förstått att det är William Shakespeare på bilden, men det fungerar ju inte som användarnamn + lösenord <-... Julius Cesaer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Bah, nu är jag på 28 och orkar inte mer. Får ta det en annan dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Bah, nu är jag på 28 och orkar inte mer. Får ta det en annan dag. Jag är på 35, daha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag är på 35, daha. *Bukkake i Funnylins ansikte* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 *Bukkake i Funnylins ansikte* *Cleavland steamer på Sianas bröst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts