Corleone Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Sitter fast på första :"> Vill någon hjälpa mig. EDIT: KLarade det nu, men jag hade gjort samma sak som innan och då hade det inte fungerat. Redigerad 5 november, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Testar väl...Stuck på ETT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag förstår inte att ni inte kommit till fyran än, ni som är på 3an. Såg ni inte länken som ZliPp postade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 John-Paul huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Jag förstår inte att ni inte kommit till fyran än, ni som är på 3an. Såg ni inte länken som ZliPp postade? Där står ju bara ett av orden...? @Fanny: Vad? Redigerad 5 november, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag fattar inte Level 4 :'( e det någon som har gjort den och kan säga hur man klarar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Där står ju bara ett av orden...? Översätt och se. Spoiler: [1]-----[5] [2]-----[6] [3][4]--[7][8] Översätt i denna ordning. Dock har Funnylin redan gjort det åt er. EDIT: Till er som fastnar på ettan och vill ha hjälp: Det är nästan ingen idé att ni ens försöker er på detta då. Men men, hint: Kolla url'en och tänk logiskt. Vad är adressen för lvl 1? Vad borde då vara adressen för lvl2? Redigerad 5 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag fattar inte Level 4 :'( e det någon som har gjort den och kan säga hur man klarar den Behöver också hjälp med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Översätt och se. Spoiler: [1] [5] [2] [6] [3][4] [7][8] Översätt i denna ordning. Dock har Funnylin redan gjort det åt er. Spoiler: Men bläh, jag trodde det var användarnamnet, inte både lösen och ID. Satt och försökte klura ut lösenordet i en evighet (någre minuter). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag fattar inte 2an <!-- It's always good to think positively --> What? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag fattar inte 2an <!-- It's always good to think positively --> What? Om "no" är negative, vad är då positive? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Spoiler: Men bläh, jag trodde det var användarnamnet, inte både lösen och ID. Satt och försökte klura ut lösenordet i en evighet (någre minuter). Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Om "no" är negative, vad är då positive? Yes. Haha, vad dum jag är. Redigerad 5 november, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Är typ på lvl 3,5 LÄS NI SOM ÄR LÄNGRE ÄN 4 ELLER PÅ 4: You're right that the answer is john paul, but you're putting it in the wrong place. EDIT: KLARADE DET =D Redigerad 5 november, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Level3 usr john pass paul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Jag fattar inte Level 4 :'( e det någon som har gjort den och kan säga hur man klarar den Löste den nu, ledtråd: http://www.tedmontgomery.com/tutorial/ALTchrc.html markera det svarta under bilden Redigerad 5 november, 2005 av Invictus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Löste den nu, ledtråd: http://www.tedmontgomery.com/tutorial/ALTchrc.html What? Fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Ligger på 11:an !!! jippi level 11 .. tacka mig =) Edit : Nu 13:on 13 Redigerad 5 november, 2005 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Yay, på level 5 Redigerad 5 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 What? Fattar inte. Harmonica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts