RadiuZ Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Har du kollat källkoden eller? "I help the blind read" Och längst ner står det "Google" Sitter fast där man ska skriva in användarnamn och lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag fattar fan inte level 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag fattar fan inte level 2 Inte jag heller Jag har fått detta tipset dock: <!-- It's always good to think positively --> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Inte jag heller Jag har fått detta tipset dock: <!-- It's always good to think positively --> Är ni så dumma? Jag klarade den utan att ens titta i källkoden. Kolla på url: en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hehe, kom på det nu. (lvl 2 alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 .lvl två var enklast... sitter fast på trean. Yes, yes, yes ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hmm skulle misstänka att LVL tre har något med blindhet att göra, eftersom de tjatar om mörker och blindhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) *Spoiler* Detta kanske hjälper: deafandblind.com/braille.html *edit, Siana, det heter braille, tror jag iaf. Redigerad 5 november, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hmm skulle misstänka att LVL tre har något med blindhet att göra, eftersom de tjatar om mörker och blindhet Läs min spoiler. Det är knappt en spoiler, jag bara brainstormar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Läs min spoiler. Det är knappt en spoiler, jag bara brainstormar lite. Har du klarat lvl3 eller tror du bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Vet inte om jag är dum men jag klarar verkligen inte level 2. Kanske tänker för stort, allstå att det är något krångligare än vad det egentligen är! Säg det bara, hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Har du klarat lvl3 eller tror du bara? Tror bara... Tack så jävla mycket för den sidan Zlipp! Hjälpte till ordentligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tror bara... Tack så jävla mycket för den sidan Zlipp! Hjälpte till ordentligt Avslöja i vit text? försökte men misslyckades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 *Spoiler* Detta kanske hjälper: deafandblind.com/braille.html *edit, Siana, det heter braille, tror jag iaf. braille vet jag redan att det ena är, men hur hittar man det andra? Jag har googlat på "braille" som det står, men hittar inget intressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag är på fjärde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag kan inte tänka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) *Edit, strunt samma Redigerad 5 november, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag är på fjärde Jag är på level 2 men säg bara hur man gör, orkar verkligen inte mera Tror heller ingen verkar ta skada av att du säger det efterom de flesta är på level 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Jag är på level 2 men säg bara hur man gör, orkar verkligen inte mera Tror heller ingen verkar ta skada av att du säger det efterom de flesta är på level 3 *spoiler* Vad är motsatsen till "no"? Och nu kollar du bara i adressfältet. Redigerad 5 november, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Asså, om man pekar på den där knappen , så att password och sånt kommer upp, så står det "/red/power/blind.htm" Och så sker man på "I help the blind read without sight" och så det första som kommer uppp är wheel power.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts