Moongoose Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) GE INTE UT SVAREN, BARA TIPS Till dig som vill tänka till. http://www.frvade.com/ För att komma till nästa nivå, ska du ändra något i url;n. Och bilderna ger dig tips. På nivå två får man länk till tips och tricks, där finns det lite mer. Juste, det är Jävligt bra om du har bla PS och Paint Shop Pro, det kommer behövas. Redigerad 5 november, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Orka tänka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Orka tänka. Men, skriv inte här då dumbass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Men, skriv inte här då dumbass? Oj jag tänkte mig inte för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Oj jag tänkte mig inte för. Klara iallafall nivå 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Juste, det är Jävligt bra om du har bla PS och Paint Shop Pro, det kommer behövas. Ser inte ut som om dem som gjorde hemsidan hade det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Är på level 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ser inte ut som om dem som gjorde hemsidan hade det i alla fall. Design behövs inte så mkt när man mest ska tänka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Till dig som vill tänka till. http://www.frvade.com/ För att komma till nästa nivå, ska du ändra något i url;n. Och bilderna ger dig tips. På nivå två får man länk till tips och tricks, där finns det lite mer. Juste, det är Jävligt bra om du har bla PS och Paint Shop Pro, det kommer behövas. Bah! Du är elak, nu kan jag inte sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Bah! Du är elak, nu kan jag inte sluta Ta lite uppehåll, kolla på nya O.C spoilern =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 PM:a mig om ni vill ha en fet jävla spoiler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hur exakt skall man ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 PM:a mig om ni vill ha en fet jävla spoiler! Xogede, du har PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag är fast på level 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag me Har du kollat källkoden eller? "I help the blind read" Och längst ner står det "Google" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Seriöst, jag e fast på level 2 där säger dom ingenting, bara bilden och inget man kan trycka på (har dragit musen över hela bilden) ge mig ett tips men inget avslöjande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Seriöst, jag e fast på level 2 där säger dom ingenting, bara bilden och inget man kan trycka på (har dragit musen över hela bilden) ge mig ett tips men inget avslöjande Kolla källkoden. *EDIT* Appropå level tre... Spoiler, typ. Den heter ju "It's so dark in here", och det finns ett tips som heter "googles". Jag tror att det ska vara nån slags nightvision googles på ena fältet! Och på det andra fältet det engelska ordet för blindskrift! Vad är det? Redigerad 5 november, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Kolla källkoden. Vad är källkoden? Eller hur ser jag den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Vad är källkoden? Eller hur ser jag den? Ctrl + U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts