Diaz Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag kan knappt vänta tills det kommer, och jag undrar om ngn vet ngn information eller liknade till det kommande gta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det ska tydligen komma innan julen 2006... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Det kan ju inte gärna släppas innan PS3 släpps, då har man ju inget att spela det på... Redigerad 5 november, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det kan ju inte gärna släppas innan PS3 släpps, då har man ju inget att spela det på... Nej, förmodligen inte. Längtar som FAAAAN tills nästa GTA-spel kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Samma här. Problemet är bara att få tag på pengar till ett PS3 bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det kan ju inte gärna släppas innan PS3 släpps, då har man ju inget att spela det på... Du tror väl inte att R* väntar in PS3:s release? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Du tror väl inte att R* väntar in PS3:s release? My point exactly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Eftersom PS3:n ska släppas "andra kvartalet 2006", så kan nästa GTA visst släppas "innan julen 2006" (fjärde kvartalet 2006)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Men kommer det nåt till Xbox 360 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jag hoppas att det ifl släpps till alla format samtidigt! orkar inte vänta!!! 1 & ½ år räcker gott och väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Fattat vasd enormt stort det kan bli med PS3:ans prestande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Bild på det? http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/allyshot.jpg Eller så är det en mod... Det liknar sex-klubben i LC lite Redigerad 16 november, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Bild på det? http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/allyshot.jpg Eller så är det en mod... Det liknar sex-klubben i LC lite *HOST* Fake *HOST* Om det skulle vara en "riktig" bild så skulle det vara värsta världsnyheten... Men jag har inte hört nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 LÄS HÄR!!! Det är en tråd JAG har skapat om GTA 4. [sorry för 2x post] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 Bild på det? Det liknar sex-klubben i LC lite Jävligt likt sex-klubben i LC! Kan se mig själv gå fram o knacka och Luigi öppnar dörren och ber mig dra åt helvete! Men knappast äkta, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2005 (redigerad) Det skulle kunna vara HL2 modden "Fueled". Den är ju baserad på Grand Theft Auto. Det ser ut som det är gjort med Source-motorn iallafall. Redigerad 27 november, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Jag läste på Megagames att nästa spel GTA spel skulle utspela sig i London. http://www.megagames.com/news/html/pc/gtalondoninayear.shtml Redigerad 7 januari, 2006 av Bryngel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag är tveksam om det kommer sent 2006. San andreas till ps2 släpptes i oktober 2004. Det är lite mer än 1år sedan. Alltså påstår ni att det kommer ca: 2år efter san andreas till ps2 har släppts. Det är kort tid tycker jag annars verkar spelet bli skit. 2år för ett GTA spel är inte mycket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag väntar hellre tills julen 2007. Då kan dem ju göra det ännu bättre ju längre tiden går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag läste på Megagames att nästa spel GTA spel skulle utspela sig i London. http://www.megagames.com/news/html/pc/gtalondoninayear.shtml Skulle inte tro det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts