Crice Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Detta blir antingen Lunarstorms förfall, eller ett gigantiskt kliv mot global jättesuccé. Hoho... lustigt att just denna tråd skulle få bli den första jag skrev i efter att ha genomlidit åtskilliga dagar i ide. Yuck. Här ser allt ut att vara sig likt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Detta blir antingen Lunarstorms förfall, eller ett gigantiskt kliv mot global jättesuccé. Hoho... lustigt att just denna tråd skulle få bli den första jag skrev i efter att ha genomlidit åtskilliga dagar i ide. Yuck. Här ser allt ut att vara sig likt... Welcome Back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hehe, sitter och kollar runt lite på beta sidan, hur kul som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Hehe, sitter och kollar runt lite på beta sidan, hur kul som helst Det är det...Dött på Klotterplanket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Fan. Allt jag har att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Såg en sak när jag tog en titt in idag. Lunarstorm.co.uk gör reklam på Svenska. Hoppas britterna fattar. Sedan när man själv skriver på svenska så står det att man ska respektera britterna och skriva på engelska osv. Redigerad 21 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Reklamen fungerar antagligen så att den läser av att du sitter på svensk isp och skickar därför ut svensk reklam, tror englandmänniskorna har nån helt anann reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Har inte läst alla men det finns danska också http://www.lunarstorm.dk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts