Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Absolut Naww... Dom ger ut 20 LIVE när man skriver på klotterplanket också... Undrar hur mycket hatmejl jag får för det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Funkar inte att skriva in staden eller dagen för födelsedagsdatum för mig. hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Funkar inte att skriva in staden eller dagen för födelsedagsdatum för mig. hjälp? Kolla på sida 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Kolla på sida 3. Har försökt starta om sidan men då komme rjag bara fram till första sidan igen. Sedan förstår jag inte ett dyft om vad det är för vita fält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Naww... Dom ger ut 20 LIVE när man skriver på klotterplanket också... Undrar hur mycket hatmejl jag får för det här Lol beta är det bara för att den ej är klar än. Att dom har blockat alla ipnr utanför UK har inget med att det är beta att göra Redigerad 5 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Chansen att ni vinner en iPod är väl minimal... om ni nu verkligen har lyckats med att rekrytera flest medlemmar kommer ju ändå nazi-LunarCrew att fråga efter adress och sådant, alternativt skicka till den ni redan har angivit så någon lycklig engelsman får iPoden. ...å andra sidan kanske ni är där för att ställa till med satyg och dylikt. Oh well, whatever... nevermind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Chansen att ni vinner en iPod är väl minimal... om ni nu verkligen har lyckats med att rekrytera flest medlemmar kommer ju ändå nazi-LunarCrew att fråga efter adress och sådant, alternativt skicka till den ni redan har angivit så någon lycklig engelsman får iPoden. ...å andra sidan kanske ni är där för att ställa till med satyg och dylikt. Oh well, whatever... nevermind. Skicka till Tony Blair! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Dom borde lägga ner i Sverige och fortsätta i England. Med lite tur kunde vi då få 15 % mindre fjortisar. Eller nått... Redigerad 5 november, 2005 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Vada da. Har har inte rad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Chansen att ni vinner en iPod är väl minimal... om ni nu verkligen har lyckats med att rekrytera flest medlemmar kommer ju ändå nazi-LunarCrew att fråga efter adress och sådant, alternativt skicka till den ni redan har angivit så någon lycklig engelsman får iPoden. ...å andra sidan kanske ni är där för att ställa till med satyg och dylikt. Oh well, whatever... nevermind. Ähh, knip igen Alltid någon här som ska förstöra mina högsta drömmar Har alltid drömt om att vinna något och allra mest en iPod nano Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Vada da. Har har inte rad eller? Bara för att du är bortskämd snorunge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag fattar inte. Hur får man det att fungera med FireFox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jaja KalleR...BETA och sådant är inte min starkaste informationsida... Opps! Jag har blivit en Lunarstorm.co.uk nörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det börjar med att det är seriösa medlemar som är runt 20års åldern. Sen hittar alla 10-14åringar hemsidan och förstör sidan som en tsunamivåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det börjar med att det är seriösa medlemar som är runt 20års åldern. Sen hittar alla 10-14åringar hemsidan och förstör sidan som en tsunamivåg Har inte sett en enda 10-14 åring där ännu...Utom mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Har inte sett en enda 10-14 åring där ännu...Utom mig själv Har du inte sett en enda 14 åring på svenska lunarstorm? På den engelska så är det bara en tidsfråga innan vågen kommer .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Har du inte sett en enda 14 åring på svenska lunarstorm? På den engelska så är det bara en tidsfråga innan vågen kommer .... På svenska har jag sett en tvååring Och en 89 åring...Men det stämmer nog...Kul att se hur dött det är där iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Såg detta... Enbom m/13, från Crowthorne i Reading Är det meningen att britter ska kunna tyda vad "Från" betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Såg detta... Enbom m/13, från Crowthorne i Reading Är det meningen att britter ska kunna tyda vad "Från" betyder? Ja, Vi har ju lärt oss engelska så dom kan väl få lära sig alla andra språk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hha medlem nu också, som MegaWatti lunar var läääänge seadn man hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts