KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Hade lite fel.. här e ett exempel av en postkod, RG4 5AF Den funkar... Kan ändå inte välja stad uppdaterade så funkade. förstår varför dom kallar det beta edit igen* You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Your IP address is not recognized as a valid PlanetLab address, so your access to CoDeeN does not include all HTTP types FUCKERS! Redigerad 5 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Kan ändå inte välja stad uppdaterade så funkade. förstår varför dom kallar det beta edit igen* You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Your IP address is not recognized as a valid PlanetLab address, so your access to CoDeeN does not include all HTTP types FUCKERS! Händer för mig när jag försöker skriva på forumet.. Vet inte om de är samma på Lunar.. Stäng av proxyn, du behöver inte ha igång den.. bara när man reggar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag registrerade mig som Zsolt slriv gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Nu börjar det fan gå lite långt.... http://lunarstorm.co.uk/ That's some creepy crap. Redigerad 5 november, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag behöver ändå proxyn när jag skickar reggningsgrejen. för om jag stänger av proxyn så reloadas sidan och jag skickas tillbaka till startsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag behöver ändå proxyn när jag skickar reggningsgrejen. för om jag stänger av proxyn så reloadas sidan och jag skickas tillbaka till startsidan Jag hade proxyn igång när jag skrev in det, sen bytte jag till forumet igen, stängde av proxyn, bläddra tillbaka till lunar och tryckte på register eller vad de nu stog.. de funka =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Smart wowee! As a member of LunarStorm, you’ve automatically been selected to try the supplement service LunarStorm PRO for a period of two months. The cherry on the topping, so to speak, can be what defines you, and LunarStorm PRO will give you a chance to express yourself better and take up more space. You’ll simply be able to be more stylish. Första gången jag har PRO i hela mitt liv Redigerad 5 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Varför är det så viktigt för er att vara medlemmar på engelska Lunarstorm? Räcker inte de svenska fJårTizZaRna till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) HAHAHAHAHAHAHAHAHAH½!!!!!! What you just wrote could be something inappropriate. To ensure that everyone has a good time on LunarStorm, we have several rules all members must follow. Breaking any of these rules can get you barred. You run the risk of being reported to the police if it\'s something illegal. So, if you\'re aware of the fact that you\'ve written something inappropriate, remove it. Postkod för er som behöver: SW1A0AA - West Wibledon Redigerad 5 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Don't be impolite to the British users, please speak English. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Fick också upp det nu, vafan funkar dock att posta ändå Redigerad 5 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Och vad kommer ni hitta på där, undrar man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Och vad kommer ni hitta på där, undrar man Finns fina engelska tjejer man kan ragga och om man har tur så är hon rik så får man en gratis resa. Gizmo, Undra om dem satt in det meddelandet nu för jag fick inte det tidigare, det måste ha varit lunarworks som fixade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Finns fina engelska tjejer man kan ragga och om man har tur så är hon rik så får man en gratis resa. Gratis resa Vad snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ni grabbar som är ute efter engelska damer, ni vet att typ hälften av de reggade damerna är svenskar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 HAHah yeah nu ska ja vinna en iPod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ni grabbar som är ute efter engelska damer, ni vet att typ hälften av de reggade damerna är svenskar va? Fan. Det är i och för sig inte så tokigt med Svenska damer heller, bara dem är över 16år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ni grabbar som är ute efter engelska damer, ni vet att typ hälften av de reggade damerna är svenskar va? Åfan kanske skaffa engelsk lunar att ragga med då, eller inte =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Står ju bara att sidan öppnar 15 nov hur kan man då regga? Btw. Yes dom gör reklam för sverige. Och för hur många fjortisar som finns här yees Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Står ju bara att sidan öppnar 15 nov hur kan man då regga? Btw. Yes dom gör reklam för sverige. Och för hur många fjortisar som finns här yees ... http://beta.lunarstorm.co.uk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts