Frenzy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Nu börjar det fan gå lite långt.... http://lunarstorm.co.uk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Nu börjar det fan gå lite långt.... http://lunarstorm.co.uk/ Weeei Haha lunar använde man innan man förstog att irc och msn var bättre =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Då hackar vi skiten, så att "allt" verkligen händer den 15 november Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag ska bli medlem för att få en iPod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jag ska bli medlem för att få en iPod... Den som rekryterar mest medlemmar, varje vecka vinner en iPod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Professionellt utav Lunarstorm att skryta om hur kontroversiella de är. Verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Har ett bra tag sökt efter en fungerande engelsk proxy för att kunna regga där. antingen finns det ingen fungerande. eller så är det jag som gör fel. fast har fott en polsk proxy att funka så det är nog inte hos mig felet ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) 213.2.186.82:80 Lite seg dock.. ska se om jag hittar bättre Edit: 193.63.75.18:3128 Redigerad 5 november, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Proxyservern du anget kunde ej hittas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Vad använder du för program? Lättast att ändra i Firefox.. 213.2.186.82:80 och 193.63.75.18:3128 funka för mig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Tack den andra funkade ;) många pussar till dig giz använder SwitchProxy Tool (plugin till ff) Redigerad 5 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Vassego.. http://www.samair.ru/proxy/ är en väldigt bra sida för att hitta proxys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Den sidan har jag varit inne på och letat nångån har jag för mig. men hittade inte nåt då. aja det funkar nu! Nån som vet en giltlig engelsk postkod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Nu börjar det fan gå lite långt.... http://lunarstorm.co.uk/ Men för helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Fel fel fel Redigerad 5 november, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ah, "LunarStorm UK is currently only available to people living in the UK". Ingen som skulle vilja förklara hur det funkar det där med "engelsk proxy"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Registrerade mig där som SlewME.. Fan va B det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Registrerade mig där som SlewME.. Fan va B det är Ge mig postkoden du använde då din lille rackare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ah, "LunarStorm UK is currently only available to people living in the UK". Ingen som skulle vilja förklara hur det funkar det där med "engelsk proxy"? Skulle också vilja veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Hade lite fel.. här e ett exempel av en postkod, RG4 5AF Den funkar... Bra att man inte behöva använda proxy efter man har reggat sig Redigerad 5 november, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts