Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ja, Här tänkte jag att vi kunde prata om Xpert Eleven som är ett ganska populärt managerspel på internet... Jag har tagit mig friheten att göra en liga för GTASajten medlemmar, Namnet är GTASajten Friendship League, Liga-ID är 38892 för er som vill gå med... Nu har jag en fråga, Varför är vissa spelare sämre än dom uppges vara i transfern? Gäckat på det ett tag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Kanske för att agenten som säljer spelaren vill ha mer betalt. Och jag har slutat med xpert11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Annars finns det en annan tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 Äh...man kan väll lika gärna skriva i den här tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 8 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2005 VARFÖR!!!!!!????? Det är väl lika bra att använda en redan existerande tråd istället för att skapa nya hela tiden. Och förresten: SÖK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Drar upp denna tråden för att fråga om någon ar lust att joina min liga Europe Champions liga id : 42004 Hoppas att så många som möjligt joinar. MAn får ta vilket namn som helst bara ett lag i europa har det namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts