Spankdogg Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 The Shining finns med! Oväntat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Dawn of the Dead (orginal) är lätt bäst , kanske inte så läskig, men bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Bah!... Asiatisk skräck, säger jag bara! ... Typ "the ring" och "r-point" - vilken sågs på en smygpremiär typ 2 månader innan den stora premiären i sverige. Jag tror det var jag, min bror, hans vän och kanske åtta till i hela salongen. Beat that! Moahahahaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det är ju dracula nu på ZTV ska se om man vågar se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Scream är ju en komedi. Nope, Scary Movie är det. icke scream, som förövrigt inte är ett dugg läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Bah!... Asiatisk skräck, säger jag bara! ... Typ "the ring" och "r-point" - vilken sågs på en smygpremiär typ 2 månader innan den stora premiären i sverige. Jag tror det var jag, min bror, hans vän och kanske åtta till i hela salongen. Beat that! Moahahahaa! Word, japansk skräck ftw. En sak jag stör mig på, är att alla nya skräck-filmer baseras på äldre japanska filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Word, japansk skräck ftw. En sak jag stör mig på, är att alla nya skräck-filmer baseras på äldre japanska filmer. Som just the ring 1 och 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Motorsågsmassakern läskig? Den är ball fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Tycker dom borde lägga ner den där japansk skräck-grejen nu. Är så jävla utled på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Japansk skräck gillar jag. Hatar Screamfilmerna riktigt jävla mycket, dom måste nästan ha satsat stenhårt på att göra ena riktigt piss-filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Knappt vågar se? antagligen är det nåt fel på mig. för jag tycker inte skräckfilmer är läskiga Nåt fel på mig med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) BLUH BLUH EDIT Redigerad 16 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Jag älskar scräck filmer...men ingen av de skrämmer mig som är med på listan. @ Godfather Redigerad 16 mars, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts