eXotic Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Vote: Panimala Tyckte det var någon som nominerade mig? Han nominerade dig försent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Han nominerade dig försent. Pärsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizzmokvack Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ska aldrig mer ställa upp i något sådanthär. :'( Rösta på mig;_; Tackas liten... Det viktigaste är inte signaturen, det är hur man är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Panimala och Foo var de snyggaste. Vote: Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Panimala!!! Vote:panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Alla som röstar på mig får en puss på kinden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Alla som röstar på mig får en puss på kinden Nooo jag som har slösat bort min vote! :'( Jag kanske kan få en ändå? Din sig skulle må bra av lite text Vad är/kommer din bild ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Svårt mellan världens vackraste tjej, Lindsay Lohan och världens bästa tv-serie (just nu), The O.C, det blev O.C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Nooo jag som har slösat bort min vote! :'( Jag kanske kan få en ändå? Din sig skulle må bra av lite text Vad är/kommer din bild ifrån? Aah, du kan få en ändå... Text... naa, eller har du nåt bra förslag vad som kan stå där? Vad den kommer från?, den kommer från Photoshop CS2 gjort med endast pensel och fantasi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hehe, Vem får min röst...Vi kan väl säga att röstningen slutar vid 20-21? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Aah, du kan få en ändå... Text... naa, eller har du nåt bra förslag vad som kan stå där? Vad den kommer från?, den kommer från Photoshop CS2 gjort med endast pensel och fantasi Tack för pussen! "Foo", "In your dreams", "Ghosts do exist", "Sleepy?" Några fjantiga exempel Ta det som passar dig bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hehe, Vem får min röst...Vi kan väl säga att röstningen slutar vid 20-21? Klockan? eller när någon har så många poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Tack för pussen! "Foo", "In your dreams", "Ghosts do exist", "Sleepy?" Några fjantiga exempel Ta det som passar dig bäst. http://img74.imageshack.us/img74/645/foo0ko26dv.jpg Bättre? DUBBELPOST Redigerad 5 november, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Klockan? eller när någon har så många poäng? Klockan såklart... Vojt: Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 http://img74.imageshack.us/img74/645/foo0ko26dv.jpg Bättre? DUBBELPOST Texten är konstig, felformulerad liksom.. =/ Jag kommer att vara borta ikväl tills imorgon så ni kan stänga röstningen när ni känner för det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Texten är konstig, felformulerad liksom.. =/ Jag kommer att vara borta ikväl tills imorgon så ni kan stänga röstningen när ni känner för det =) Hmm... hur menar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det blev bättre tyckte jag, Foo Eller så stänger vi tävlingen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hmm... hur menar du då? Jag säger, Röstinng slut och en mod kommer med ett hänglås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Hmm... hur menar du då? Det låter fel.. =/ Kanske är bättre med.. "They're after you.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Jag säger, Röstinng slut och en mod kommer med ett hänglås Jasså, men det svara inte på min fråga... men visst Det låter fel.. =/ Kanske är bättre med.. "They're after you.." aah, jag funderade på det.... men tanken med bilden är att dessa varelser precis har släppts ut ur... hmm ja nånting och är efter en.... altså out for you... Jag kan ju iofs skriva: "They are out, *BILD* Out after you...." fast det tar för mycket plats atta skriva Redigerad 5 november, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts