Jump to content

PHP? En ny drog, eller?

Hultenius
 Share

Recommended Posts

Akta er för PHP! Enligt några lärare på en skola (USA?) ska det vara någon ny sorts drog.

"We're not quite sure what PHP is, but we suspect it may be a derivative of PCP, or maybe a new designer drug like GHB." 
"We heard that he found out about PHP at school on the internet.  There may even be a PHP web ring operating on school grounds," said irate parent Carol Blessing.  "School is supposed to be teaching our kids how to read and write.  Not about dangerous drugs like PHP."

Interviews with students suggested that PHP use is wide spread around the school, but is particularly concentrated in the geeky nerd population

http://bbspot.com/News/2000/6/php_suspend.html

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om du är seriös så får du ett überroflmao av mig :D

edit: tja, man vet ju aldrig.. har läst ganska mycket här innan jag registrerade.. och en del verkade ganska blåsta :huh:

Vem? Jag? är seriös (inte) om du menade nyheten så är inte den heller seriös... Du får gärna rulla på golvet och skratta arslet av dig, men jag förstår inte varför...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem? Jag? är seriös (inte) om du menade nyheten så är inte den heller seriös... Du får gärna rulla på golvet och skratta arslet av dig, men jag förstår inte varför...

jag skulle rulla på golvet och skratta arslet av mig om hultenius(stavning?) trodde på det där..

har läst ganska mycket här innan jag registrerade.. och en del verkade ganska blåsta :D
så jag skulle inte bli så förvånad om han trodde på det där, och inte visste vad php var.. men jag skulle rulla på golvet och skratta arslet av mig i alla fall :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor