Hultenius Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Akta er för PHP! Enligt några lärare på en skola (USA?) ska det vara någon ny sorts drog. "We're not quite sure what PHP is, but we suspect it may be a derivative of PCP, or maybe a new designer drug like GHB." "We heard that he found out about PHP at school on the internet. There may even be a PHP web ring operating on school grounds," said irate parent Carol Blessing. "School is supposed to be teaching our kids how to read and write. Not about dangerous drugs like PHP." Interviews with students suggested that PHP use is wide spread around the school, but is particularly concentrated in the geeky nerd population http://bbspot.com/News/2000/6/php_suspend.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 hehe PHP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 och jag som behöver ett PHP stödjande webbhottel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 och jag som behöver ett PHP stödjande webbhottel jag ska nog anmäla dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ubbe Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 (redigerad) om du är seriös så får du ett überroflmao av mig edit: tja, man vet ju aldrig.. har läst ganska mycket här innan jag registrerade.. och en del verkade ganska blåsta Redigerad 22 januari, 2003 av Ubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 om du är seriös så får du ett überroflmao av mig edit: tja, man vet ju aldrig.. har läst ganska mycket här innan jag registrerade.. och en del verkade ganska blåsta Vem? Jag? är seriös (inte) om du menade nyheten så är inte den heller seriös... Du får gärna rulla på golvet och skratta arslet av dig, men jag förstår inte varför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ubbe Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Vem? Jag? är seriös (inte) om du menade nyheten så är inte den heller seriös... Du får gärna rulla på golvet och skratta arslet av dig, men jag förstår inte varför... jag skulle rulla på golvet och skratta arslet av mig om hultenius(stavning?) trodde på det där.. har läst ganska mycket här innan jag registrerade.. och en del verkade ganska blåsta så jag skulle inte bli så förvånad om han trodde på det där, och inte visste vad php var.. men jag skulle rulla på golvet och skratta arslet av mig i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Hultan är inte blåst, och om du inte visste det så är han admin på Gtasajten... SÅ PASSA DIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ubbe Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 (redigerad) Hultan är inte blåst, och om du inte visste det så är han admin på Gtasajten... SÅ PASSA DIG hoppsan då Redigerad 22 januari, 2003 av Ubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 hoppsan då Ha ha! Tabbe eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 hoppsan då Här var vi uppmärksamma och väl uppdaterade märker jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 (redigerad) Här var vi uppmärksamma och väl uppdaterade märker jag.... jajamensan!!! har läst ganska mycket här innan jag registrerade.. och en del verkade ganska blåsta Vilka va blåsta sa han? Redigerad 22 januari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Sa han att Hultan var uppblåst!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 jajamensan!!! Vilka va blåsta sa han? Ubbe är den ende som i mina ögon verkar blåst här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ubbe Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Ubbe är den ende som i mina ögon verkar blåst här!!! tackar tackar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 tackar tackar.. Jag tror Funnylin bjuder på det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts