.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Var på On Off och köpte ett par Koss hörsnäckor. Skit bra ljud och jätte sköna att ha på sig. Kosta bara 199kr. Jag skulle verkligen rekomendera dessa hörsneckor ,"Sprakplug" som dom också kallas. EDIT: Kom på att man ska posta i allmänt! Men det tillhör ju musikens värld Redigerad 4 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det är en redesignad version av The plug. Är man basjunkie som jag så är de ganska bra. Krångliga att få in i öronen bara men det finns olika guider på internet hur man gör bättre öronpuffar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Kassa. Iofs är det hörsnäckor.. men ändå.. Redigerad 4 november, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Kassa. Iofs är det hörsnäckor.. men ändå.. Det beror hur bra mp3 man har också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Det beror hur bra mp3 man har också.. Jag har provat dom med min MP3 och dom lät inte bra, bytte till ett par Sony.. Vet inte hela namnet, men dom var 10 gånger bättre. Så nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag har provat dom med min MP3 och dom lät inte bra, bytte till ett par Sony.. Vet inte hela namnet, men dom var 10 gånger bättre. Så nej. Hur dyra var de då? Såna där för runt 1000 kr? --- Jag har ett par Philips, är jag väldigt nöjd med. Har aldrig testat såna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Hur dyra var de då? Såna där för runt 1000 kr? 150kr. edit: Använder iofs inte dom, använder hörlurar. Redigerad 4 november, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Jag har provat dom med min MP3 och dom lät inte bra, bytte till ett par Sony.. Vet inte hela namnet, men dom var 10 gånger bättre. Så nej. Eeh, jo. Om man har en bra MP3, med bra ljud som SRS WOW så får man bra ljud med vilken hörlur som helst, kankse inte med 50 kr hörsnäckor. Hoppas du förstår mig... MP3 spelaren står för en storroll hur ljudet blir med hörlurar eller hörnäckor. Med hörlurar så får man bra ljud med nästan vad som hälst, men dom är för klumpiga Redigerad 4 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Eeh, jo. Om man har en bra MP3, med bra ljud som SRS WOW så får man bra ljud med vilken hörlur som helst, kankse inte med 50 kr hörsnäckor. Hoppas du förstår mig... MP3 spelaren står för en storroll hur ljudet blir med hörlurar eller hörnäckor. Med hörlurar så får man bra ljud med nästan vad som hälst, men dom är för klumpiga Varför ska man då köpa dom som är 50kr dyrare och mycket fulare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Varför ska man då köpa dom som är 50kr dyrare och mycket fulare? Vi tycker alla olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Vi tycker alla olika Precis smaken är ju som rumpan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Precis smaken är ju som rumpan Menar du illaluktande och brun, Eller som tjejernas fina och lena? Var det inte någon här på forumet som fått tinitus av dom där hörlurarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Menar du illaluktande och brun, Eller som tjejernas fina och lena? Var det inte någon här på forumet som fått tinitus av dom där hörlurarna? Du kan få tinnitus av vilka hörlurar som helst, vilket ljud som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Menar du illaluktande och brun, Eller som tjejernas fina och lena? Var det inte någon här på forumet som fått tinitus av dom där hörlurarna? Men. det beror hur högt man har och hur mycket bass man har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Menar du illaluktande och brun, Eller som tjejernas fina och lena? Var det inte någon här på forumet som fått tinitus av dom där hörlurarna? Kommer på det nu också. Satt dom inte för långt in eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Menar du illaluktande och brun, Eller som tjejernas fina och lena? Var det inte någon här på forumet som fått tinitus av dom där hörlurarna? Hårig och full med finnar ELLER! så är den delad ädigt: Hög volym? Redigerad 4 november, 2005 av dangerboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Hårig och full med finnar ELLER! så är den delad MEN FÖR FAN, ontopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Ooh no! Jag köpte dom, efter ett par veckor kunde man inte mjuka upp skumgummit som man ville. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 MEN FÖR FAN, ontopic Jaja, Take It Easy Cucumber! "NOTE" Jag har inte sagt att man bara får tinitus av sådana hörlurar, Man kan få det av allt ljud. Ja, Dom satt för långt in eller något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 (redigerad) Ooh no! Jag köpte dom, efter ett par veckor kunde man inte mjuka upp skumgummit som man ville. Blött ner bluggarna eller köp nya...dom kan vara för torra eller nått Redigerad 4 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts