iweX Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Tänkte att vi borde starta en GTA SA Gammla bilar från 1970 till 1990. Alltså lägg in alla bilar ni gjort som är i verkligen heten gjorda mellan 1970 till 1990! Skullve var rättså roligt eftersom nästan alla Moddar nya bilar nu Så ja tänkte vi borde starta en där de bara e gammla bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Tänkte att vi borde starta en GTA SA Gammla bilar från 1970 till 1990. Alltså lägg in alla bilar ni gjort som är i verkligen heten gjorda mellan 1970 till 1990! Skullve var rättså roligt eftersom nästan alla Moddar nya bilar nu Så ja tänkte vi borde starta en där de bara e gammla bilar Annars kan man ju lägga sådant i Modshowroom Men jag har ingen sådan bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Okej :'( Kan du inte göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Fin ide, men du borde ha något att bidra med själv också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Min kompis höll på med en mod här, ligger nog långt bak i listan med sidor men det var en Fiat och den modellen är tillverkade mellan 80 - 90 Observera att den inte är klar men kan bli grymt snygg om någon gör klart den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Men jag vet inte hur man lägger up RAr och ZIP filer.. dem blir så stora... Annars kan ja lägga upp en Ford Mustang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Okej :'( Kan du inte göra? Ska jag vara ärlig luktar denna tråden lite request. Jag låter den vara ett tag framöver, ser jag att det går "överstyr" så låses den och orsak ges då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tack A.A för att du inte låser den. Hur Lägger man upp flera bilder/RAR filer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tack A.A för att du inte låser den. Hur Lägger man upp flera bilder/RAR filer?? Antingen laddar du upp biler som du vanligtvis gör flera gånger. Om du skall ladda upp en fil så skickar du först filen till en .zip/RaR fil och sedan tar och laddar upp genom att välja "you may upload a file to this message" eller vad det heter så blädrar du upp filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Antingen laddar du upp biler som du vanligtvis gör flera gånger. Om du skall ladda upp en fil så skickar du först filen till en .zip/RaR fil och sedan tar och laddar upp genom att välja "you may upload a file to this message" eller vad det heter så blädrar du upp filen Ehm fattar fortfarade inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ehm fattar fortfarade inte :'( http://img217.imageshack.us/img217/2396/visa4wc.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Thx men e de bara å leta reda på filen? Hur laddar man upp flera samtidgt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Thx men e de bara å leta reda på filen? Hur laddar man upp flera samtidgt? Man kan nog bara ladda upp en fil åt gången.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Nej har sett att man kan ladda upp flera åt gångeN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Ladda upp på Rapidshare, Filefront eller nåt sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Okej då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts