Jansson Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jaa om det nu går jag orkar inte gå till the jonson huose hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jaa om det nu går jag orkar inte gå till the jonson huose hela tiden... Köpa? det går inte, du kan hitta vi Burger Shot och mellan 4 pelare i San Fierro vad ja vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 På andra ön kan man få kameran på 2 st olika ställen ett e vid dem dära fyra pelarna vid Stylingsfirman (inte Transfender) och ett typ vid ett universitet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag känner till 2 st i San Fierro, en i tågstationen som ligger nära den halvruttna macken man äger och en annan som finns nånstans vid windy windy windy street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 De där stället.. Zombotec eller vad det hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 TRÅDTITELN LUKTAR OERHÖRT ILLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Gömd i tågstationen brevid biljettluckan är en av dom. Och ni har ju glömt att säga att det finns en vid Stora pricken. Oj olagligt måste jag i fängelse nu? Big pointy building Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag roakar bara hitta de felsta kamerorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Det finns ju kameror överalt i san fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Jaa om det nu går jag orkar inte gå till the jonson huose hela tiden... Det finns en kamera i närheten av varje motiv du skall fota Här är en länk till en karta med alla motiv http://hem.bredband.net/708145/snapshots.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Ska man fota grejor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts