Juster Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) *Fixade det* Redigerad 30 mars, 2006 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Jag må va lat men.. kan någon snäll själ slänga upp en länk där man kan få tag på ett MSN-plug in till Winamp? Då får ni en blöt kyss. http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=144872 http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=146433 http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=145060 @ GTANörden: Vilken bild format är det du försöker lägga till som smiley? Testa att lägga en GIF som smiley istället. Redigerad 30 mars, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) *BORTA* Redigerad 30 mars, 2006 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) @Tux : jag har testat alla olika men den säger ändå så Hmm... det är väl inte BMP fil? eller nån Kass GIF kvalite bild?, eller jpg? Testa att lägga till denna som Smiley... Om det funkar att lägga till denna så är det fel på din bild som du försöker lägga upp. Om inte denna heller funkar så vet jag inte . Redigerad 30 mars, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Hmm... det är väl inte BMP fil? eller nån Kass GIF kvalite bild?, eller jpg? Testa att lägga till denna som Smiley... Om det funkar att lägga till denna så är det fel på din bild som du försöker lägga upp. Om inte denna heller funkar så vet jag inte . *Funkar Tack för hjälpen ändå tux! Redigerad 30 mars, 2006 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Provade nu jag också. Går det på något sätt att på något klick få samtliga smilies tillbaka till sin msn, om man tex formaterat om datorn. Eller måste man lägga till en i taget? Det satt jag och tänkte på också.. Tuuuuxxx, help us out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=144872 http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=146433 http://www.winamp.com/plugins/details.php?id=145060 @ GTANörden: Vilken bild format är det du försöker lägga till som smiley? Testa att lägga en GIF som smiley istället. Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag har ett litet problem. En av mina kontakter på msn finns i två grupper. Har försökt att ta bort den ena av dessa men då försvinner båda kontakterna. Lägger jag till honom så addas en i den rätta gruppen, men efter ett litet tag så ligger det helt plötsligt en dubblett av honom i två grupper igen. Går det att fixa det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag har ett litet problem. En av mina kontakter på msn finns i två grupper. Har försökt att ta bort den ena av dessa men då försvinner båda kontakterna. Lägger jag till honom så addas en i den rätta gruppen, men efter ett litet tag så ligger det helt plötsligt en dubblett av honom i två grupper igen. Går det att fixa det här? Testa att ta bort en av grupperna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Testa att ta bort en av grupperna. Provade det, gick fint ända tills jag loggade ut och in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag har ett litet problem. En av mina kontakter på msn finns i två grupper. Har försökt att ta bort den ena av dessa men då försvinner båda kontakterna. Lägger jag till honom så addas en i den rätta gruppen, men efter ett litet tag så ligger det helt plötsligt en dubblett av honom i två grupper igen. Går det att fixa det här? De dära undrar jag ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag har en liten liten fråga. Bilderna man har på MSN, finns det något sätt så att man kan ta bort dom för alltid. Deet finns en knapp där man kan radera dom, men det funkar ju bara för stunden. Kan man få bort dom helt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag har en liten liten fråga. Bilderna man har på MSN, finns det något sätt så att man kan ta bort dom för alltid. Deet finns en knapp där man kan radera dom, men det funkar ju bara för stunden. Kan man få bort dom helt? Menar du visingsbilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nu är de så att min farsa har regga min syrras Hotmail adress på Messanger Beta , så jag inte kan komma in.. Nån som vet hur jag reggar så jag kan använda Messanger Beta (MSN Messanger 8.0 BETA). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nu är de så att min farsa har regga min syrras Hotmail adress på Messanger Beta , så jag inte kan komma in.. Nån som vet hur jag reggar så jag kan använda Messanger Beta (MSN Messanger 8.0 BETA). Ominstallera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Menar du visingsbilden? Just precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ominstallera? Till 7.5? Jag vet ju inte vart han fick tag i de Och jag har fått ett sånt dära "Mail" men de funkar inte längre. När jag försöker logga in kommer följade text upp. Det Passport-kontot som användes för inloggning har inte behöringhet för den hära betaversionen av messanger 81003cc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Just precis. När du menar att det finns en knapp, menar du då fliken där man kan markera Dölj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Fixa de dära me 8.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 När du menar att det finns en knapp, menar du då fliken där man kan markera Dölj? Men när man trycker upp det här fältet där man kan byta visningsbild så finns det där en knapp som det står 'Remove' på. Ja jag kör på engelska men, ja du vet ju vad det menas. Och när man trycker på den knappen försvinner bilderna. Och när man klickat ner visningsbild-fältet och klickar upp det igen så har bilderna kommit tillbaka. Kan man då alltså ta bort dom för evigt? Jag har BETAversionen 8.0 men jag tror faktiskt inte det är så mycket skillnad på det och 7.5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts