iweX Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 MSN har börjat krasha för mig. Så fort jag varit inloggad i någon minut så får jag "MSN har stött på ett problem och måste avlsutas". Om jag installerar om, försvinner alla mina smilies då? Samt ljud på MSN Plus? Help me, please! Allt försvinner då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 När jag byter MSN-skin så kommer aldrig huvudfönstret fram. Det är bara en ikon nere i högra hörnet. Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Var ligger smileysarna? Edit: Min 500:e post ! Joo, det är ju det jag undrar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Vet ni hur man veriferar en ny adress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 (redigerad) Vet ni hur man veriferar en ny adress? Här finns en guide. Byt bara ut g33k.se till din mail. Och ditt egna namn och lösenord dvs. http://g33k.se/msn.php Redigerad 11 februari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Tack, men jag kom på hur man gjorde precis innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 (redigerad) Är det bara för mig som msn har börjat strejka? jag var inne, men allt var jättekonstigt, så jag skulle logga ut och sedan in igen, men nu vill den inte. Edit: nu, en halvtimma senare, så funkar det igen Redigerad 23 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Hur fungerar det att logga in på MSN för er? Jag kan inte logga in. :'( Vsarken på windows messenger eller vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Japp samma fel hos mig precis... EDIT: Nu är jag inne igen Redigerad 7 mars, 2006 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Fick också fel nu . Min "fjortis.kicks-ass.org msn fungerar. Redigerad 7 mars, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Kom in nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Blev utkickad, kommer inte in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Blev utkickad, kommer inte in Stackars Kalle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Stackars Kalle... Aa.. en söt och en mindre söt tjej väntar ju på mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Stackars Kalle... Adda sebbe@fjortis.kicks-ass.org istället. Min andra är död VA I HELVETE!!! MSN ÄR MITT LIV. JAG VILL IN PÅ MIN ANDRA OCKSÅ! Redigerad 7 mars, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag blir urloggad typ var 10-20 minut, så jävla irriterande.. blir inloggad automatiskt igen efter typ 30 sekunder.. nån som vet hur man får det att funka normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Mitt la också av nyss. Dock så fungerar en gammal hotmail-adress finfint av någon anledning, men inte min nyare hotmail, eller den med gmail... Edit: Så la den adressen också av. Redigerad 7 mars, 2006 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Funkar inte här heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Min gmail funkar, men inte hotmail, har inga kontakter på gmailen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ladda hem patch till winamp annars. Var finns den patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts