Lajnux Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 Strunt samma och strunt samma, när jag får länkar av någon annan så är de inte heller klickbara. Mina fungerar inte heller längre. Du smittade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 Mina fungerar inte heller längre. Du smittade mig. Hihi, in your face. Så går det när du bråkar med mig i Minecrafttråden. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 Hihi, in your face. Så går det när du bråkar med mig i Minecrafttråden. Hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 Strunt samma och strunt samma, när jag får länkar av någon annan så är de inte heller klickbara. Ajdå, där klarade jag mig i allafall. Vilken version använder ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 Ajdå, där klarade jag mig i allafall. Vilken version använder ni då? WLM Build: 14.0.8117.416 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 WLM Build: 14.0.8117.416 Kan du inte vara lite mer specifik? -_- Jag använder dock samma. hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 Jag har samma problem. Det är sjuuukt irriterande. Jag har klickat ur och i inställningen i säkerhet där man kan slå av så de inte är klickbara, det enda som jag tror hände var att folks kommentarer på MSN nu är klickbara om det är en länk i dem... Men fortfarande inte i MSN-rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Har samma länkproblem som så många andra här har! Dessutom har jag stött på en, vet inte vad jag ska kalla det för, en bugg? Får upp 2 rutor med personen ifråga ibland. Kan skriva med en person ett tag, sen kan det bli tyst och när han/hon skriver tillbaka kommer det upp en ny ruta med den personen i, dvs jag har två rutor med samma person! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 helt jävla sjukt vad värdelös nya msn är! (Kör med stort nöje den gamla på min laptop!) man kan ju inte ens spara sin e-mail vid inloggningen! Går ju enbart att spara både lösenord och e-mail men det vill jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 VAD I HELA HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alla mina kontakter förutom 4 stycken är borta, finns det något jag kan göra för att få tillbaka dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 (redigerad) VAD I HELA HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alla mina kontakter förutom 4 stycken är borta, finns det något jag kan göra för att få tillbaka dem? Vad händer om jag skriver till dig? (Jag testar nu) Edit: Eller, inte riktigt nu, behövde logga in först och nu fastnade msn i någon login-loop. Jag editerar igen när jag skrivit till dig. Sådär, kom det fram? Redigerad 26 november, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 Det kom fram. Äckligt drygt att 450 kontakter är borta... Ingen som vet något om hur man kan få tillbaka dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2010 VAD I HELA HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alla mina kontakter förutom 4 stycken är borta, finns det något jag kan göra för att få tillbaka dem? :mf_doof: :mf_doof: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2010 Efter att nya WLM blev outhärdligt (man kan ju inte ens ändra nick?!) så har jag bytt upp mig till emesene som jag ändå kör på linuxburken. Synd att temat ser ut som windows 98, men det får jag tåla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 http://upl.gizgiz.nu/files/Install_Messenger.exe MSN 8.1 :3 Efter installationen måste du in i C:\Program\MSN Messenger och ändra så att msnmsgr.exe startar i kompabilitetsläge för Windows 2000, då tjatar den inte längre efter uppdateringar :3 Tack. Fick nog av WML nu: Ord kan inte beskriva den ångest denna halvseriösa facebook-protegé har bringat mitt sinne. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 http://upl.gizgiz.nu/files/Install_Messenger.exe MSN 8.1 :3 Efter installationen måste du in i C:\Program\MSN Messenger och ändra så att msnmsgr.exe startar i kompabilitetsläge för Windows 2000, då tjatar den inte längre efter uppdateringar :3 Tack. Fick nog av WML nu: Ord kan inte beskriva den ångest denna halvseriösa facebook-protegé har bringat mitt sinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2010 http://upl.gizgiz.nu/files/Install_Messenger.exe MSN 8.1 :3 Efter installationen måste du in i C:\Program\MSN Messenger och ändra så att msnmsgr.exe startar i kompabilitetsläge för Windows 2000, då tjatar den inte längre efter uppdateringar :3 Tack. Fick nog av WML nu: Ord kan inte beskriva den ångest denna halvseriösa facebook-protegé har bringat mitt sinne. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Nån mer som har problem med att se folk online? Jag har ständiga problem med att se min flickvän online och vad jag har förstått hittils så är det bara hon som är offline för mig när hon borde vara online. Hon loggas ut och in lite titt som tätt även fast hon inte gör det, häromdagen var hon online klockan 2 på natten även fast hon hade gått och lagt sig för längesedan! Skitskumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Nån mer som har problem med att se folk online? Jag har ständiga problem med att se min flickvän online och vad jag har förstått hittils så är det bara hon som är offline för mig när hon borde vara online. Hon loggas ut och in lite titt som tätt även fast hon inte gör det, häromdagen var hon online klockan 2 på natten även fast hon hade gått och lagt sig för längesedan! Skitskumt! Nu använder jag inte Windows Live Messenger, men jag känner igen problemen! De flesta (alla(?)) på min lista använder mest troligt WLM, så det borde vara hos dem problemen ligger. Några loggas ut och in lite då och då, har varit med om en kompis som loggat in mitt i natten fast han gått och lagt sig för flera timmar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2010 Låter som att hon dissar dig och sitter uppe o snackar snusk med killar om nätterna i mina öron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts