GiZmo Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 "stäng ner msn totalt och välj att köra det i Win2000 kompabilitetsläge. Win" Vad är det som är så speciellt med det? Funkar inte, den kommer tjata om att vilja uppdatera. Sätter man kompabilitetsläget påWin2k så uppdaterar den inte eftersom Win2k inte stödjer den senaste versionen av msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2010 Irriterande sak, när jag försöker starta min eller partnerns cam så blir det automatiskt ett videosamtal. What to do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Är det bara jag som får att mina kontakter blir blockade utan anledning? En till mig hade skrivit igår på msn men jag hann inte svara sen när jag kollade så var han helt plötsligt blockad. Kan det va nå virus eller annat skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 19 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2010 Nej, det har hänt mig också. Dock har jag skiftat en del mellan beejive-klienten på iphone och "riktiga" msn en del på sistonde så där kan mitt problem ligga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2010 Jag hade min flickvän blockad helt plötsligt häromdagen haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Snälla sig att jag inte är den ende som inte kan komma in på MSN/Hotmail just nu? x____________x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2010 Snälla sig att jag inte är den ende som inte kan komma in på MSN/Hotmail just nu? x____________x Inga problem för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Nya Windows live essentials 2011 ser förjävlig ut, tipsar om att INTE ladda ner skiten. Kom som en uppdatering via windows update till mig. Ser förjävligt ut! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Nya Windows live essentials 2011 ser förjävlig ut, tipsar om att INTE ladda ner skiten. Kom som en uppdatering via windows update till mig. Ser förjävligt ut! Instämmer till 100 %. Finns extremt många saker man stör sig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Jag har i princip slutat använda MSN. Är det någon jag vill prata med så gör jag det på Facebook. Loggade nyss in då jag såg att jag uppdaterat och ja, vad ska man säga? Jag blev inte direkt sugen på att börja använda det igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 24 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2010 Nya Windows live essentials 2011 ser förjävlig ut, tipsar om att INTE ladda ner skiten. Kom som en uppdatering via windows update till mig. Ser förjävligt ut! Håller fan med! blev riktigt förbannad när jag upptäckte att även Msn hade uppdaterats i den windows update'n! vissa saker e bra, typ jag gillar faktiskt den nya layouten över kontakter, Men jag vill ha möjligheten att ändra till den originella, vilket jag inte hittar. och sen det absolut största hatat jag har emot nya Msn, är att man kan inte byta sitt screen name eller se andras!!! har verkligen kollat överallt och det existerar inte, jag ser bara allas för och efternamn, plus mitt eget! endast mitt "personliga Medd" går att redigera. men det konstiga är ju att folk som inte har denna nya version än, dom ser det screen name jag hade innan jag fick uppdateringen. men jag kan inte ändra på den..? så det jag undrar är vilken version är det man hade innan denna, och kan någon ge mig nerladdningslänk! för jag vill byta tillbaka och det är nu! EXTREMT tacksam för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 (redigerad) Borta Redigerad 25 oktober, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2010 (redigerad) Hittade nu en sak! Gå in på pilen vid ditt namn > Växla till komprimerad vy. Då blir rutan som du vill ha det. Vill du ha tillbaks gamla så är det bara att ladda hem en gammal version och installera, när du loggar in så kommer msn fråga om du vill uppdatera till en nyare version, tryck då JA. Då får du den som var innan essentials. Tror jag laddade hem från snabbstart eller något liknande, bara att googla. Redigerad 25 oktober, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 30 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2010 Hittade nu en sak! Gå in på pilen vid ditt namn > Växla till komprimerad vy. Då blir rutan som du vill ha det. Vill du ha tillbaks gamla så är det bara att ladda hem en gammal version och installera, när du loggar in så kommer msn fråga om du vill uppdatera till en nyare version, tryck då JA. Då får du den som var innan essentials. Tror jag laddade hem från snabbstart eller något liknande, bara att googla. ett problem. skulle nu göra som du sa, ladda ner ett gammal, tänkte mig någonstans runt 8.0. however, man måste väl avinstallera denna nya först, right? problemet är att jag hittar inte det förbannade programmet!så det går inte avinstallera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2010 ett problem. skulle nu göra som du sa, ladda ner ett gammal, tänkte mig någonstans runt 8.0. however, man måste väl avinstallera denna nya först, right? problemet är att jag hittar inte det förbannade programmet!så det går inte avinstallera? http://upl.gizgiz.nu/files/Install_Messenger.exe MSN 8.1 :3 Efter installationen måste du in i C:\Program\MSN Messenger och ändra så att msnmsgr.exe startar i kompabilitetsläge för Windows 2000, då tjatar den inte längre efter uppdateringar :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Funkar det att länka på MSN för er? När man skriver in länkar så är de inte klickbara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Funkar det att länka på MSN för er? När man skriver in länkar så är de inte klickbara Fungerar för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Mina är klickbara ända fram till man skickar meddelandet, lustigt nog. När man sedan har skickat det så försvinner länkningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 De är klickbara för mottagaren så det är strunt samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 De är klickbara för mottagaren så det är strunt samma. Strunt samma och strunt samma, när jag får länkar av någon annan så är de inte heller klickbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts