felshoe Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Gå in i kontrollpanelen och avinstallera MSN. Sen installera senaste versionen manuellt via typ ... filehippo. Kan inte ens hitta msn i listan över installerade program, bara massa andra onödiga live-program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Kan inte ens hitta msn i listan över installerade program, bara massa andra onödiga live-program.. Jag kommer inte ihåg vad det hette, men om du har XP, gå till installera/avinstallera XP-komponenter eller något liknande (finns i lägg till/ta bort program). Kryssa ur MSN i den listan också. Det borde inte vara det problemet, då det handlar om en äldre version av MSN, men för säkerhets skull så gör det ändå. Se sedan till att avinstallera alla live-program och sök på messenger på hårddisken och radera alla filer och mappar du har kvar. Sedan försöker du att installera nyaste versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Haha. Har avinstallerat det hur många gånger som helst nu, men det ligger ändå kvar på datorn och jag kan således inte installera någonting nytt eftersom att jag tydligen redan har den senaste versionen enligt datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Jag blir galen! Kan inte avinstallera msn. Skulle det hjälpa att göra en systemåterställning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Alright nu är det så att jag har ett litet problem(?). Jag och en kompis gillar verkligen att sitta och spela lite random spel på msn, men saken är den att jag kan knappt se några spel under "Alla gratis spel" fliken, medan hon kan se all möjliga spel som Reversi, bowling, Uno etc. och jag undrar om det är någon extra plug-in man måste skaffa för att kunna se alla spelen, har försökt googlat men hittar ingenting. Jag ser några spel, kanske 10-15 stycken men inga intressanta spel som klassikers... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2010 Uhm, alla mina custom smileys och avatarer är borta. Vad gör man åt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 29 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2010 (redigerad) finns det något program som man kan se om någon har blockat en? Edit: på msn då Redigerad 29 maj, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 Finns en betaversion av nya Messenger att hämta här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 Finns en betaversion av nya Messenger att hämta här. Är det samma jävla Live-koncept? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 Är det samma jävla Live-koncept? Live-koncept? Nu kan man t.ex koppla Messenger till Facebook och MySpace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2010 Live-koncept? Nu kan man t.ex koppla Messenger till Facebook och MySpace. Ja, det där äckliga... eller, okej, mest med det att det var grönt runt bilden om man var tillgänglig och rött om man var upptagen. Äh, jag provar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 MSN 8.1 - All hail! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 MSN 8.1 - All hail! Tankar det nu. Bra eller bajs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 MSN 8.1 - All hail! Hell yes! <3 http://upl.gizgiz.nu/files/Install_Messenger.exe för de som vill ha. Efter att ni har installerat, väl att inte uppdatera, stäng ner msn totalt och välj att köra det i Win2000 kompabilitetsläge. Win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Hell yes! <3 http://upl.gizgiz.nu/files/Install_Messenger.exe för de som vill ha. Efter att ni har installerat, väl att inte uppdatera, stäng ner msn totalt och välj att köra det i Win2000 kompabilitetsläge. Win Fungerar också! http://upl.gizgiz.nu/files/Fungerande%20MS...enger%208.1.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Hell yes! <3 http://upl.gizgiz.nu/files/Install_Messenger.exe för de som vill ha. Efter att ni har installerat, väl att inte uppdatera, stäng ner msn totalt och välj att köra det i Win2000 kompabilitetsläge. Win "stäng ner msn totalt och välj att köra det i Win2000 kompabilitetsläge. Win" Vad är det som är så speciellt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 "stäng ner msn totalt och välj att köra det i Win2000 kompabilitetsläge. Win" Vad är det som är så speciellt med det? Funkar antagligen inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Finns en betaversion av nya Messenger att hämta här. It's nice! Vissa saker är skit men inget av det bra är förändrat och några sjukt trevliga nya saker har dykt upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 It's nice! Vissa saker är skit men inget av det bra är förändrat och några sjukt trevliga nya saker har dykt upp Som vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2010 Som vad? Det jag gillar mest är när jag får mail från facebook och det står vad som har hänt redan när det dyker upp. Sen verkar allt vara mycket lättare att dela saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts