DizzY Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Hur slutar den? det e sähär. har som sagt ny dator. allting funkar helt perfa. förutom detta? jag går in på msn's hemsida, så jag antar att den laddar hem senaste direkt, alltså 9.0.. och det är nog där strulet är! för nu har jag lyckats få tag i 8.5 BETA, hittar inte den vanliga! när jag loggar in på den som inte funka, så trycker ja min hotmail,samt lösen ju. så börjar den logga in, sen slutar den bara. inga felmedd eller ngt. bara slutar logga in, och jag kan skriva lösen igen.... ? fattar nada! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 Vad jag har förstått skall det gå att registrera en MSN-adress under en annan domän? DVS, jag skall kunna använda cool@pimp.se (förutsatt att domänen finns) som ID hos Microsoft? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 (redigerad) Vad jag har förstått skall det gå att registrera en MSN-adress under en annan domän? DVS, jag skall kunna använda cool@pimp.se (förutsatt att domänen finns) som ID hos Microsoft? aye https://accountservices.passport.net/reg.sr...RegCredOnlyEASI Redigerad 18 oktober, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 aye https://accountservices.passport.net/reg.sr...RegCredOnlyEASI Tack snygging. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Hur gör jag för att skapa egna fullt fungerande smileys i rätt så bra storlek. Inte små smileys som här på forumet utan rutstora smileys! Ingen aning hur i hellskotta man gör! =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Hur gör jag för att skapa egna fullt fungerande smileys i rätt så bra storlek. Inte små smileys som här på forumet utan rutstora smileys! Ingen aning hur i hellskotta man gör! =( Största man kan ha är 50x50, och av nån anledningen måste det vara en animerad .gif. Två frames, behöver bara skillja lite på nyansen på en pixel mellan frame'sen för att de ska funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Hej! Min familj har nyss bytt bredbandsbolag till comhem från Bredbandsbolaget. Och nu när jag är på msn få kommer inte vissa saker fram när man skriver. Riktigt irriterande när man skriver och det händer inget hos dom andra. Vad kan va felet? Förut funkade det att starta en Vent server också, men nu funkar inte det heller. Är det något jag måste ställa in med datorn eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 alltså mitt jävla msn funkar inte. innan hade jag msn 8.0, som jag typ "hacka" med hjälp av en guide. hackningen fick programmet att tro att det va en högre version än va det va. alltså den trodde att det va msn 9.5 ist för 8.0. Men ja nu idag så bara kommer de upp igen att ja MÅSTE uppdatera, o de funka inte annars, så ja gjorde de tillslut, o samma jävla problem igen, det funkar inte den nyaste jävla versionen! någon mer som stött på problemet? VAD SKA JAG GÖRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 VAD SKA JAG GÖRA! Att bocka i "kör det här programmet i kompatibilitetsläge för" och välj windows 2000 gjorde biffen för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 (redigerad) alltså mitt jävla msn funkar inte. innan hade jag msn 8.0, som jag typ "hacka" med hjälp av en guide. hackningen fick programmet att tro att det va en högre version än va det va. alltså den trodde att det va msn 9.5 ist för 8.0. Men ja nu idag så bara kommer de upp igen att ja MÅSTE uppdatera, o de funka inte annars, så ja gjorde de tillslut, o samma jävla problem igen, det funkar inte den nyaste jävla versionen! någon mer som stött på problemet? VAD SKA JAG GÖRA! Haha, direkt när jag såg att mitt msn hade uppdaterats så gick jag in och kollade här för jag visste att folk skulle ha problem. Tanka hem reshack igen(Sök i tråden, min post finns kvar) Sedan skriver du in en ännu högre version. Antagligen har MSN kommit upp över 9.5 eller något alltså ser ju MSN att du har en lägre version igen så den säger till att du ska uppdatera. Edit: MSN verkar vara uppe i 14(!!) redan, så du får höja över 14.0. Redigerad 7 november, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 hört att man needar köra reshack som admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 hört att man needar köra reshack som admin Jag har bara ett konto på min dator så jag har ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Äh! Skaffa nya och ta bort all reklam och flikarna så är det inte så jobbigt trots allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Att bocka i "kör det här programmet i kompatibilitetsläge för" och välj windows 2000 gjorde biffen för mig. hur gör man detta? och gjorde du de på den nya versionen? har messenger 7.0 nu, o de suger fet ju. Haha, direkt när jag såg att mitt msn hade uppdaterats så gick jag in och kollade här för jag visste att folk skulle ha problem. Tanka hem reshack igen(Sök i tråden, min post finns kvar) Sedan skriver du in en ännu högre version. Antagligen har MSN kommit upp över 9.5 eller något alltså ser ju MSN att du har en lägre version igen så den säger till att du ska uppdatera. Edit: MSN verkar vara uppe i 14(!!) redan, så du får höja över 14.0. ojdå, men har du senaste och har gjort de? eller du gjorde detta på 8.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 (redigerad) ojdå, men har du senaste och har gjort de? eller du gjorde detta på 8.0? Haha, jag vet inte vilket MSN jag har eftersom det står 15.9 när jag kollar. Hmm, men enligt Googles bildsök så har jag 7.5 eller 8.0. Jag är inte säker på vilken, men någon av dessa. Edit: Mjo, 8.0 verkar det vara. Redigerad 8 november, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Jag har inte kunnat logga in på msn på flera dagar nu. Vet inte vad problemet är, verkligen. Ingenting med användarnamn eller lösenord, och det har inte med min uppkoppling att göra. Någon som har haft ett liknande problem någon gång? Jag gillar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Jag har inte kunnat logga in på msn på flera dagar nu. Vet inte vad problemet är, verkligen. Ingenting med användarnamn eller lösenord, och det har inte med min uppkoppling att göra. Någon som har haft ett liknande problem någon gång? Jag gillar det inte. Har du senaste versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Har du senaste versionen? Nej, och min dator vägrar ladda ner den. När jag försöker logga in säger msn att det är något msn-relaterat program som inte svarar och måste avslutas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Nej, och min dator vägrar ladda ner den. När jag försöker logga in säger msn att det är något msn-relaterat program som inte svarar och måste avslutas. Gå in i kontrollpanelen och avinstallera MSN. Sen installera senaste versionen manuellt via typ ... filehippo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
95alexander95 Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Hur lägger man egentligen in ikoner i msn som är större än tillexempel --> <--? Större bilder än så förminskas så fort man lägger till de i msn :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts