^MeTaNoLiC^ Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) .kan man på något vis få msn att memorera vart huvudfönstret ska vara? varje gång jag startar datorn så öppnas huvudfönstret på ett annat ställe än där jag lämnade det väldigt jobbigt/tråkigt att behöva justera in det till sin vanliga plats hela tiden.. Redigerad 24 januari, 2006 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Jo, jag vet, gammal tråd. Men jag behöver hjälp. Jag satt och snackade med en kille igår, han sa att han fått min address från dig Bullet (gav du någon min address?). Iaf. så frågade han om mitt favoritlag i fotboll, då svarade jag som det var. Sedan pratade vi lite, och efter ett tag gick han offline, kort därefter så stog det att jag hade loggats in på msn från en annan dator och att jag skulle trycka på meddelandet om jag ville logga in igen, jag tröck givetvis där men jag loggades inte in utan istället kom en ruta där det stog att jag hade angett fel användarnamn och lösenord. Då tänkte jag bara att det var fel på msn sedan sket jag i det, idag så var det likandant, då tänkte jag att jag kanske kan byta lösen så kan jag logga in igen. Men jag kunde inte ändra lösen för att jag var tvungen att besvara en hemlig fråga, och det är inte samma hemliga fråga som jag angav när jag skapade mitt konto. Så nu vet jag inte vad jag ska göra, förmodligen lyckades han knäcka mitt lösenord hur fan det nu gick till, och min hemliga fråga var just vilket mit favoritlag var. Någon som vet om jag kan "blocka" mitt konto så att han inte sitter och skriver massa skit till mina kompisar om det nu är så att han har hackat det :/. Läste igenom konversationsloggen, Bullet, han säger att det är han som jag lånade ut ett cs acc till, gav du den killen min msn ? Redigerad 4 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jo, jag vet, gammal tråd. Men jag behöver hjälp. Jag satt och snackade med en kille igår, han sa att han fått min address från dig Bullet (gav du någon min address?). Iaf. så frågade han om mitt favoritlag i fotboll, då svarade jag som det var. Sedan pratade vi lite, och efter ett tag gick han offline, kort därefter så stog det att jag hade loggats in på msn från en annan dator och att jag skulle trycka på meddelandet om jag ville logga in igen, jag tröck givetvis där men jag loggades inte in utan istället kom en ruta där det stog att jag hade angett fel användarnamn och lösenord. Då tänkte jag bara att det var fel på msn sedan sket jag i det, idag så var det likandant, då tänkte jag att jag kanske kan byta lösen så kan jag logga in igen. Men jag kunde inte ändra lösen för att jag var tvungen att besvara en hemlig fråga, och det är inte samma hemliga fråga som jag angav när jag skapade mitt konto. Så nu vet jag inte vad jag ska göra, förmodligen lyckades han knäcka mitt lösenord hur fan det nu gick till, och min hemliga fråga var just vilket mit favoritlag var. Någon som vet om jag kan "blocka" mitt konto så att han inte sitter och skriver massa skit till mina kompisar om det nu är så att han har hackat det :/. Läste igenom konversationsloggen, Bullet, han säger att det är han som jag lånade ut ett cs acc till, gav du den killen min msn ? Han behöver inte kunna lösenordet, han behöver bara kunna svaret på frågan för att kunna byta lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Antigen att du: 1.) Har för liten kuk 2.) Slickar henne för dåligt. 3.) Väjer datorn framför henne. 4.) Sprider hennes bilder på henne på DC. 5.) var så tråkig, så hon somnade. 6.) vägrade sova över hos henne, när hon beställt pizza och hyrt filmer. 7.) sa att hon var tjock och hade små bröst. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag har upptäckte en sak, jag satte mig vid andra datorn och hoppades att det bara var lustigt vid den här datorn. Där borta står det i felmeddelandet att tjänsten inte är tillgänglig just nu, kan det vara så att det är på det viset ? Att det bara står fel vid den här datorn ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) Ok, nu har jag då alltså lyckats med att få tillbaka mitt msnaccount från han som hackade mig, hur ändrar jag nu lösen ? Kommer inte ihåg vart man gör det :"> Äsch, jag hittade själv, bry er inte om mig. Nu kan jag fira min födelsedag i lugn och ro Redigerad 4 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Jag har upptäckte en sak, jag satte mig vid andra datorn och hoppades att det bara var lustigt vid den här datorn. Där borta står det i felmeddelandet att tjänsten inte är tillgänglig just nu, kan det vara så att det är på det viset ? Att det bara står fel vid den här datorn ? MSN har krånglat för rätt så många av mina kontakter, och även mig. Den loggar ut, och när man felsöker hittas inget fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Antigen att du: 1.) Har för liten kuk 2.) Slickar henne för dåligt. 3.) Väjer datorn framför henne. 4.) Sprider hennes bilder på henne på DC. 5.) var så tråkig, så hon somnade. 6.) vägrade sova över hos henne, när hon beställt pizza och hyrt filmer. 7.) sa att hon var tjock och hade små bröst. Nu blev jag ju ledsen!!! JAG VILLE JU SOVA ÖVER MEN !!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 MSN-skin som jag vet att ni alla vill ha. http://www.messengermad.com/forums/index.php?download=63 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) MSN-skin som jag vet att ni alla vill ha. http://www.messengermad.com/forums/index.php?download=63 Inte riktigt Men tack för länken. Finns säkert fler sköna skins där Edit: Som inte funkar :'( Redigerad 4 februari, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 MSN har börjat krasha för mig. Så fort jag varit inloggad i någon minut så får jag "MSN har stött på ett problem och måste avlsutas". Om jag installerar om, försvinner alla mina smilies då? Samt ljud på MSN Plus? Help me, please! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 När jag lyssnar på musik så ser ingen vad jag lyssnar på. Jag har "Vad jag lyssnar på" aktiverat. Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 När jag lyssnar på musik så ser ingen vad jag lyssnar på. Jag har "Vad jag lyssnar på" aktiverat. Vad är felet? Lyssnar du i WMP ? Visa > Pluginprogram > annat > Kolla om "MSN Messenger Plugin-Publik" är ibockad. Lyssnar du på Winamp får du tanka hem en plugin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Lyssnar du i WMP ? Visa > Pluginprogram > annat > Kolla om "MSN Messenger Plugin-Publik" är ibockad. Lyssnar du på Winamp får du tanka hem en plugin. Ja, jag lyssnar i WMP. Men var hittar jag Visa? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Ja, jag lyssnar i WMP. Men var hittar jag Visa?:"> Längst upp i rutan? Till höger om Arkiv-knappen? Till vänster om Spela upp-knappen? Ringer det några klockor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) ... Akta stor bild >.< Redigerad 6 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Aha. Jag trodde att du menade i MSN :"> . Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Om jag installerar om, försvinner alla mina smilies då? DET! är något som jag också undrar. Kind of. Sparas smiliesarna i någon mapp, så man kan ta backup på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 (redigerad) DET! är något som jag också undrar. Kind of. Sparas smiliesarna i någon mapp, så man kan ta backup på dem? Var ligger smileysarna? Edit: Min 500:e post ! Redigerad 6 februari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 (redigerad) Blir så galen, Vet någon vad jag ska göra? Har installerat om och donat men ingenting hjälper. det har säkert tagits upp i denna topic om samma fel men orka läsa 21435465767879894174714375347 sidor. (iof 6 men...) Redigerad 9 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts