Gof Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Japp, det fungerar, dessvärre är den ju lite begränsad. Finns det montro något annat program som även kontakterna fungerar i? Pidgin, Trillian, Miranda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Pidgin, Trillian, Miranda testar just nu Pidgin, verkar i alla fall lite vettig och gick att använda , det jag främst saknar är popuprutorna när någon loggar in, men det ska väl gå att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 testar just nu Pidgin, verkar i alla fall lite vettig och gick att använda , det jag främst saknar är popuprutorna när någon loggar in, men det ska väl gå att fixa. Pidgin gör så alla du en gång i tiden har blockat & tagit bort kan skriva igen till dig, bara så du vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Pidgin gör så alla du en gång i tiden har blockat & tagit bort kan skriva igen till dig, bara så du vet.. Jasså?, gör inte mig så mycket då jag inte har någon jobbig jävel efter mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Pidgin gör så alla du en gång i tiden har blockat & tagit bort kan skriva igen till dig, bara så du vet.. Har dom fixat nu ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Jasså?, gör inte mig så mycket då jag inte har någon jobbig jävel efter mig. Haha, men ändå. Kan bli jobbigt Har dom fixat nu ju Aha, det visste jag inte. Det var ju bra iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2009 Jävla vad less jag blev på alla de tre programmen, igen passar mig särskilt bra. Testade dock att installera aMSN igen och helt plötsligt fungerar den! Kanske kan msn fungera då? Det enda problemet är att det inte går att installera, säkerligen för att något hände vid en installation... Hur fixar jag detta, antar det är i registret eller någon sådan skit. Tog bort lite mappar på app.data och vips kunde jag installera MSN igen, dock utan framgång! Men detta skiter jag i nu aMSN fungerar, återkommer när problemen kommer tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Jag måste fråga en sak: När jag var 9 år (2005) så hjälpte min kusin mig att skaffa min första msn, något år senare så gjorde ett helt nytt konto själv, varför vet jag inte. Jag glömde mitt gamla konto och började bara att använda det nya (det jag använder idag), men nu har jag börjat tänka mer och mer på det där eftersom det fanns kontakter på min gamla som jag vill ha tillbaka, är det möjligt att logga in på min gamla msn? Jag har tyvärr glömt lösenordet också... Men om det inte går att logga in på min gamla msn igen, finns det något ställe där jag kan hitta kontakterna igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 Vad fan är det för fel på MSN? Känns som om de här skitet händer jävligt ofta, hor microsoft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 Vad fan är det för fel på MSN? Känns som om de här skitet händer jävligt ofta, hor microsoft. Mhm, blir det så för dig med att det du skriver aldrig kommer fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 Mhm, blir det så för dig med att det du skriver aldrig kommer fram? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Ja Hände mig också i gårkväll.. Jobbigt värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2009 Går det att slippa upgadera till den asfula msn? Har typ 8.0 eller nått, men kan inte logga in utan att upgradera. >: Fixade 7.0 nu men den är lite ovärt! hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2009 Går det att slippa upgadera till den asfula msn? Har typ 8.0 eller nått, men kan inte logga in utan att upgradera. >: Fixade 7.0 nu men den är lite ovärt! hjälp? Se till att msn är helt avstängt (genom ctrl+alt+del) och gå sen in i msnmappen (C:\Program Files (x86)\MSN Messenger eller liknande beroende på OS). Högerklicka på Msnmsgr.exe, properties, compability, run as: windows 2000. Typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2009 Se till att msn är helt avstängt (genom ctrl+alt+del) och gå sen in i msnmappen (C:\Program Files (x86)\MSN Messenger eller liknande beroende på OS). Högerklicka på Msnmsgr.exe, properties, compability, run as: windows 2000. Typ Tack som fan! funkar utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2009 Tack Gizmo som fan! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Är det bara jag eller är det färre personer som är online på MSN nuförtiden. Det börjar kännas att Facebook tar över MSN lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 (redigerad) Är det bara jag eller är det färre personer som är online på MSN nuförtiden. Det börjar kännas att Facebook tar över MSN lite. Tja... om facebook skulle utvecka en fristående chattklient i stil med MSN Messenger skulle det nog inte dröja länge... ... då MSN Live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Messenger suger qk. Redigerad 1 oktober, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Tja... om facebook skulle utvecka en fristående chattklient i stil med MSN Messenger skulle det nog inte dröja länge... ... då MSN Live!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Messenger suger qk. någon som vet vf mitt msn inte funkar?! nyss laddat hem det, ny dator... men när ja loggar in så slutar den bara ?! heelp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 någon som vet vf mitt msn inte funkar?! nyss laddat hem det, ny dator... men när ja loggar in så slutar den bara ?! heelp? Hur slutar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts