Ante_freeman Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Inte annars bara högerklicka sen spara som? Jag provade det (Tänkte spara den som .Gif fil) men jag lyckades inte marka den och välja Spara som... tror skype blockerar det eller nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Testa annars skriva detta i filnamn bara ta detta som ett exempel. Om jag nu vill spara wub smile från gtasajten så högerklickar ja och spara som sen skriver i i filnamnet typ wubsmile.gif så ska det sparas i gif formatet. Så gör ja iallafall och funkar om inte ja får det formatet ja vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Testa annars skriva detta i filnamn bara ta detta som ett exempel. Om jag nu vill spara wub smile från gtasajten så högerklickar ja och spara som sen skriver i i filnamnet typ wubsmile.gif så ska det sparas i gif formatet. Så gör ja iallafall och funkar om inte ja får det formatet ja vill. Kan inte markera smilen så jag kan välja spara som. Någon som vet något annat sätt att få skype smilies till msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Kan inte markera smilen så jag kan välja spara som. Någon som vet något annat sätt att få skype smilies till msn? Printscreen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Undrar en sak. Går det att få uppgifter om en kontakt man har på MSN på något sätt? Alltså om en person inte har skrivit något om det på msn, kan man ändå få information? Namn och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Printscreen? Tänkte på det först men då blir ju inte smilien och röra på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Tänkte på det först men då blir ju inte smilien och röra på sig. printscreen x antal bilder, blir kanske liiite för jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Undrar en sak. Går det att få uppgifter om en kontakt man har på MSN på något sätt? Alltså om en person inte har skrivit något om det på msn, kan man ändå få information? Namn och sånt. Social Engineering. Slå h*ns msn, se om du får ut nåt. Sen kan du ju alltid vara jättetrevlig och så, brukar man komma långt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 printscreen x antal bilder, blir kanske liiite för jobbigt. Skulle nog kunna funka...Men hur gör man då? printar jag skitmånga och lägger ihop dom till en bild (och hur gör man det?) och sen infogar man det till msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Fick precis en popupruta där nere till höger som sade "Du har precis loggats ut från MSN för att du har loggat in på en annan plats, och du kan bara vara inloggad på en plats samtidigt". Tankarna gick genast till att jag fått ett sånt där "Check out my free cool pix!! OMG i was wasted last night http://coolpix-virus.org"-virus, men de jag pratade med innan jag loggades ut märkte inte av något sådant. Någon som vet om det är något phunkey i görningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 Fick precis en popupruta där nere till höger som sade "Du har precis loggats ut från MSN för att du har loggat in på en annan plats, och du kan bara vara inloggad på en plats samtidigt". Tankarna gick genast till att jag fått ett sånt där "Check out my free cool pix!! OMG i was wasted last night http://coolpix-virus.org"-virus, men de jag pratade med innan jag loggades ut märkte inte av något sådant. Någon som vet om det är något phunkey i görningen? Fråga dina vänner om du loggades in efter att du hade loggats ut. Om inte så är det fel på din MSN, om ja så har någon alltså loggat in på ditt konto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Fick precis en popupruta där nere till höger som sade "Du har precis loggats ut från MSN för att du har loggat in på en annan plats, och du kan bara vara inloggad på en plats samtidigt". Tankarna gick genast till att jag fått ett sånt där "Check out my free cool pix!! OMG i was wasted last night http://coolpix-virus.org"-virus, men de jag pratade med innan jag loggades ut märkte inte av något sådant. Någon som vet om det är något phunkey i görningen? Du har väl antagligen autologin på en annan datorn, när den startade loggade den in sig och loggade ut dig. Skaffar du nyaste varsionen av MSN blir du inte utloggad, då kan du vara inloggad på hur många platser som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2009 Skulle nog kunna funka...Men hur gör man då? printar jag skitmånga och lägger ihop dom till en bild (och hur gör man det?) och sen infogar man det till msn? Du tar alla bilder som är med i .gifen (tex , verkar ha runt..3?) och sen lägger ihop alla bilder du tagit och gör en .gif av dem(se youtube).. Ett helvete att göra, men om du nu verkligen vill ha skype smileysar så.. go for it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Helveti också! Blev tillslut en formatering av vista men nu när jag laddar hem senaste versionen av Windows live messenger så fungerar den såklart inte att starta! Efter installation när jag ska starta får jag endast upp "Windows Live Messenger har slutat att fungera" och sedan inget mer. Har installerat om ett flertalet gånger utan någon framgång, även försökt att ta gamla versioner men då har de varit för gamla för att fungera, hjälp mig! Vare sig det är med nyaste eller en äldre som faktiskt fungerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 2 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2009 Helveti också! Blev tillslut en formatering av vista men nu när jag laddar hem senaste versionen av Windows live messenger så fungerar den såklart inte att starta! Efter installation när jag ska starta får jag endast upp "Windows Live Messenger har slutat att fungera" och sedan inget mer. Har installerat om ett flertalet gånger utan någon framgång, även försökt att ta gamla versioner men då har de varit för gamla för att fungera, hjälp mig! Vare sig det är med nyaste eller en äldre som faktiskt fungerar! Se om några av dessa funkar http://www.microsoft.com/downloads/details...a0-ddbed94864fc http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Se om några av dessa funkar http://www.microsoft.com/downloads/details...a0-ddbed94864fc http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Nej, fungerade inte, dessutom blev det fel i installationen så nu går det inte ens att installera Någon kan väl rekommendera ett annat program som liknar msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Nej, fungerade inte, dessutom blev det fel i installationen så nu går det inte ens att installera Någon kan väl rekommendera ett annat program som liknar msn? Prova aMSN, lär fungera! Dessutom har du kvar alla dina kontakter etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Prova aMSN, lär fungera! Dessutom har du kvar alla dina kontakter etc. Nämen i helvetes skit alltså! Denna gång fungerar det att öppna programmet och logga in, men inte mer än så! Sedan slutar den att fungera! Det sjuka är att jag just gjort en formatering! igår! Något annat tipps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Nämen i helvetes skit alltså! Denna gång fungerar det att öppna programmet och logga in, men inte mer än så! Sedan slutar den att fungera! Det sjuka är att jag just gjort en formatering! igår! Något annat tipps? Har du provat om du kan logga in via webmessenger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2009 Har du provat om du kan logga in via webmessenger? Japp, det fungerar, dessvärre är den ju lite begränsad. Finns det montro något annat program som även kontakterna fungerar i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts