Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Hur gör man för att logga in på sin gmail, istället för sin hotmail? (Vad jag har förstått så ska man kunna använda msn tillsammans med gmail, dessutom har jag ett par gmailare i min lista)

Du måste skapa ett passport konto för den https://accountservices.passport.net/reg.sr...l=1&lc=1053

edit: uhm, windows live id hette de visst

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

So, hrm... Nya versionen av MSN, är det något att ha?

Nej tvi helvete. Rörigt och väldigt "slobby" upplever jag det som, det är dock rätt roligt med nya funktioner men värsta är att skiten sätter sig i registret så man kan inte använda en äldre version på just den datorn om man har installerat det nya. Men jag kan faktiskt tänka mig att använda det, men inte före den äldre versionen blir oanvändbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej tvi helvete. Rörigt och väldigt "slobby" upplever jag det som, det är dock rätt roligt med nya funktioner men värsta är att skiten sätter sig i registret så man kan inte använda en äldre version på just den datorn om man har installerat det nya. Men jag kan faktiskt tänka mig att använda det, men inte före den äldre versionen blir oanvändbar.

Är ju bara att man tömmer registret. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Vet inte om jag ska posta här eller nån annanstans men jag postar här ändå. :ermm:

Jag har några smilies från Skype som jag skulle vilja importera till Msn så att dom rör på sig. Någon som vet hur jag kan göra det eller om dom finns och ladda hem till msn nånstans? :)

Inte annars bara högerklicka sen spara som?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor