GiZmo Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 (redigerad) Hur gör man för att logga in på sin gmail, istället för sin hotmail? (Vad jag har förstått så ska man kunna använda msn tillsammans med gmail, dessutom har jag ett par gmailare i min lista) Du måste skapa ett passport konto för den https://accountservices.passport.net/reg.sr...l=1&lc=1053 edit: uhm, windows live id hette de visst Redigerad 19 mars, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Vad är meetyourmessenger.com? Jag har fått jättemånga inbjudningar av folk som jag inte känner igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2009 Får också det från mina kontakter min syster påstår att hon inte har skickat nåt utan att meetyourmess saken att det skickas ut automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Från ca 24:30 loggades jag ut och kommer inte in, någon som har samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Samma här, blev även utloggad ett kort tag nån timme innan dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 So, hrm... Nya versionen av MSN, är det något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Har ofta problem med att logga in, haft sedan jag skaffade nya msn. Mitt funkar iaf inte atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 So, hrm... Nya versionen av MSN, är det något att ha? Nej tvi helvete. Rörigt och väldigt "slobby" upplever jag det som, det är dock rätt roligt med nya funktioner men värsta är att skiten sätter sig i registret så man kan inte använda en äldre version på just den datorn om man har installerat det nya. Men jag kan faktiskt tänka mig att använda det, men inte före den äldre versionen blir oanvändbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Nej tvi helvete. Rörigt och väldigt "slobby" upplever jag det som, det är dock rätt roligt med nya funktioner men värsta är att skiten sätter sig i registret så man kan inte använda en äldre version på just den datorn om man har installerat det nya. Men jag kan faktiskt tänka mig att använda det, men inte före den äldre versionen blir oanvändbar. Är ju bara att man tömmer registret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Jag kommer inte in på msn. Jävla skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Är ju bara att man tömmer registret. Tell me. Installerade nya msn och kom snabbt på att det var ett stort misstag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yeahnisseboy Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 (redigerad) Varje gång jag försöker installera msn så kommer de upp att jag inte har nån internetuppkoppling fast internet fugerar felfritt. nån som vet va ja ska göra? EDIT: de funkar nu Redigerad 12 maj, 2009 av yeahnisseboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2009 Någon som vet hur eller om man kan ta bort den urkassa funktionen med att dela foton vid ctrl+v? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Någon som vet hur eller om man kan ta bort den urkassa funktionen med att dela foton vid ctrl+v? Oh, jag vill också veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Eller om det finns en möjlighet att avaktivera skiten helt o hållet? Letat i inställningarna men inte hittat nåt och det är så extremt störande att få upp den där skiten så fort man försöker skicka en bild :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Ismsndownforeveryoneorjustme? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Ismsndownforeveryoneorjustme? justyou. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 justyou. bummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Vet inte om jag ska posta här eller nån annanstans men jag postar här ändå. Jag har några smilies från Skype som jag skulle vilja importera till Msn så att dom rör på sig. Någon som vet hur jag kan göra det eller om dom finns och ladda hem till msn nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 Vet inte om jag ska posta här eller nån annanstans men jag postar här ändå. Jag har några smilies från Skype som jag skulle vilja importera till Msn så att dom rör på sig. Någon som vet hur jag kan göra det eller om dom finns och ladda hem till msn nånstans? Inte annars bara högerklicka sen spara som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts