chucky.swe Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Dog msn just? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Dog msn just? Still working here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 funkar här också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Hm, ja det dog några minuter bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Är det nya msn bra, liksom funkar som det ska etc. etc? Funderar på att byta upp mig, eller rekommenderar ni att jag ska hålla mig till wlm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Är det nya msn bra, liksom funkar som det ska etc. etc? Funderar på att byta upp mig, eller rekommenderar ni att jag ska hålla mig till wlm? Jag använder den nya msn i Windows 7, funkar superfint! Men när jag provade den nya msn i XP för ett tag sen så kunde jag inte logga in det kanske är fixat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Jag är mer eller mindre kär i nya msn. Dem har tagit bort alla onödiga funktioner - eller ja - nästan alla, och ersatt dem med bra och nyttiga funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Fortfarande ingen som vet när man loggar in på vanliga Windows live i skolan så hamnar alla sina kontakter i en och samma kategori? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Vart finns den nya msn att hämta? Hittar den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Någon addade mig just, är säker 100% säker på att jag såg vad denna hette men när jag söker bland kontakter så existerar ingen alls med ens de två första bokstäverna. Finns det något sett, någon logg eller så att finna denna spårlöst försvunna personen? Osorterade kontaker ger inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Vart finns den nya msn att hämta? Hittar den inte http://se.msn.com/ -> Nya Messenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) Någon addade mig just, är säker 100% säker på att jag såg vad denna hette men när jag söker bland kontakter så existerar ingen alls med ens de två första bokstäverna. Finns det något sett, någon logg eller så att finna denna spårlöst försvunna personen? Osorterade kontaker ger inget. Fick också nån okänd person som addade mig stog det nåt med lillan/'Vicks fast accepterade inte han/hon. Redigerad 18 februari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Fick också nån okänd person som addade mig stog det nåt med lillan/'Vicks fast accepterade inte han/hon. Hahaha. Jag hade inget med det att göra. Lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 En gång hade jag helt plötsligt en människa på msn som jag aldrig accepterade. Hur tusan gick det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Hahaha. Jag hade inget med det att göra. Lovar. Hahaha jag tror du har nåt med det att göra som du hållde på igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2009 En gång hade jag helt plötsligt en människa på msn som jag aldrig accepterade. Hur tusan gick det till? Varit med om det jag också, förstår fortfarande inte hur det gick till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 En gång hade jag helt plötsligt en människa på msn som jag aldrig accepterade. Hur tusan gick det till? Har varit med om några sådana fall jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Går det att nedgradera det nyaste WLM till ett 'lite' äldre? Har nämligen fått så att det "stöter på ett problem och måste avslutas" så fort jag loggar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Går det att nedgradera det nyaste WLM till ett 'lite' äldre? Har nämligen fått så att det "stöter på ett problem och måste avslutas" så fort jag loggar in. Avinstallera det du har och tanka en äldre version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Avinstallera det du har och tanka en äldre version. Är det inte så att Live automatiskt uppdaterar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts