JSHC Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Den har jag aldrig hört talats om. Säker på att du inte använt Windows Live Messenger Plus? Är säker, då många andra kontakter hade det också, gick att ställa in ett 5 sekunders klipp antingen som redan fanns eller ett eget man kunde välja från datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Bara för mig msn är totalt jävla dött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 När ja loggar in på Windows 7 eller om det är 8:an som skolan har innan Windows beta kom eftersom skolan inte har nyaste msn. Så fort ja loggar in då hemma hos mig på den nya msn så ligger alla mina kontakter i Övriga kontakter sen kan det vara nån som ligger kvar i en kategorin som jag har. Har sorterat alla mina kontakter så ja får sortera om hela tiden finns det nån inställning till detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Vilken version är detta och finns den fortfarande att ladda ner? http://blog.miccas.net/uploads/2007/Window...senger_85_3.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Vilken version är detta och finns den fortfarande att ladda ner? http://blog.miccas.net/uploads/2007/Window...senger_85_3.png Står ju i bilden, "Using WLM 8.5" haha, Windows Live Messenger 8.5 alltså. Laddas ner här http://www.oldversion.com/download_MSN_Mes...r_8.5.1235.html Redigerad 2 februari, 2009 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Står ju i bilden, "Using WLM 8.5" haha, Windows Live Messenger 8.5 alltså. Laddas ner här http://www.oldversion.com/download_MSN_Mes...r_8.5.1235.html Hoho, pinsamt. När jag märkte att jag hade den nya på laptopen googlade jag bara "Old live messenger" och tog första bästa bild utan att kolla närmre ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) Mitt messenger är konstigt, det står att jag har ett mail i inkorgen fast jag inte har det. Varken i inkorgen eller i skräppost. Nån mer som haft detta problem? Redigerad 3 februari, 2009 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Mitt messenger är konstigt, det står att jag har ett mail i inkorgen fast jag inte har det. Varken i inkorgen eller i skräppost. Nån mer som haft detta problem? Det är typ en bygg eller liknade, loggar du in och ut med messenger så rättas detta till Eftersom du menar i messenger va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Det är typ en bygg eller liknade, loggar du in och ut med messenger så rättas detta till Eftersom du menar i messenger va? Japp, och det funkar nu tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diphallia Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Jag har Pidgin. SÅ jag är alltid inloggad på flera olika konton. Men bara ett msn konto dock. Men AIM ICQ och IRC och MSN iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Nu har jag fått samma problem som agenten. Loggade precis in och alla mina kontakter ligger i övriga, har testat att ladda ut och in igen utan framgång. Sitter på uhhh Windows live, inte den nyaste utan den innan Bild för att visa vilken version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Hur ser den nyaste ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Princip ut som bilden som ZcruweN postade. Nån som har lösningen på detta? Stör mig på att behöva sortera om varje gång man loggar in. När man har loggat in på gamla msn. Redigerad 13 februari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Hur ser den nyaste ut då? Såhär, dock har jag patchat bort reklam och onödiga knappar. + att du kan välja olika "scener"/bakgrunder. Harr. Redigerad 13 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Såhär, dock har jag patchat bort reklam och onödiga knappar. + att du kan välja olika "scener"/bakgrunder. Harr. Aha... Ser fint ut, men jag behåller nog "gamla" MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Msn 8.1 (+Apatch) ftw! http://upl.gizgiz.nu/files/msn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) Msn 8.1 (+Apatch) ftw! Fulfulfulfulfulful Edit: HimynameisAdrian!! Who is that? Redigerad 14 februari, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Fulfulfulfulfulful Edit: HimynameisAdrian!! Who is that? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showuser=7059 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Vart var jag den dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Varje gång jag loggar så blir min status automatiskt upptagen och måste då ända till online. Innan man loggar in kan man ju välja status men där är den på online, men ändå så blir det upptagen så fort jag kommer in (vilket är irriterande då internet dör var 15e minut) Nån jobbig bugg bara eller finns det nån "gömd" inställning nånstans som jag råkat ändra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts