Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

När ja loggar in på Windows 7 eller om det är 8:an som skolan har innan Windows beta kom eftersom skolan inte har nyaste msn. Så fort ja loggar in då hemma hos mig på den nya msn så ligger alla mina kontakter i Övriga kontakter sen kan det vara nån som ligger kvar i en kategorin som jag har. Har sorterat alla mina kontakter så ja får sortera om hela tiden finns det nån inställning till detta?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
Mitt messenger är konstigt, det står att jag har ett mail i inkorgen fast jag inte har det. Varken i inkorgen eller i skräppost.

Nån mer som haft detta problem? :confused:

Det är typ en bygg eller liknade, loggar du in och ut med messenger så rättas detta till :naughty: Eftersom du menar i messenger va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Varje gång jag loggar så blir min status automatiskt upptagen och måste då ända till online.

Innan man loggar in kan man ju välja status men där är den på online, men ändå så blir det upptagen så fort jag kommer in (vilket är irriterande då internet dör var 15e minut)

Nån jobbig bugg bara eller finns det nån "gömd" inställning nånstans som jag råkat ändra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor