Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Min email har blivit stulen! Eller, iallafall har någon bytt ut lösenordet på något sett. Hände någon gång igår på något sett då jag försökte skaffa mig ett account på Games for Windows Live efter att jag köpt GTA IV.

Märkte att jag inte kunde logga in på min mail fast jag skrev helt rätt lösenord, dock så var jag redan inloggad på msn så jag tänkte inte så mycket på det just då men nu när jag skulle logga in idag så stod det att jag hade skrivit in fel lösenord, fast jag har satt att den ska spara lösenordet direkt. Vet inte om det har någon koppling till att jag gjorde ett account på GWLive men vad jag vet är att jag inte kan komma in på min mail!! Någon som vet hur man kan åtgärda detta? Försökte göra en lösenords återställning men tydligen så skickar den återställningen till mailen man vill fixa :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...

Jag sitter på 8.0 versionen och jag kan inte se någon annans webcam. Den laddar och laddar men ingenting händer. Någon som vet vad jag kan göra åt saken? Att installera en tidigare version av msn fungerar inte eftersom det inte verkar fungera att ta bort och installera en tidigare version för mig så det är i princip inte ett val.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet vart inloggningsljudgrejen har tagit vägen i den senaste versionen? Eller är det bara jag som har svårt att hitta den? :mellow:

Alternativ -> Ljud. Superlätt. Du kan välja ljud för enskilda personer genom att högerklicka på personen i kontaktlistan och välja "Välj ljud för kontakten".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alternativ -> Ljud. Superlätt. Du kan välja ljud för enskilda personer genom att högerklicka på personen i kontaktlistan och välja "Välj ljud för kontakten".

Jag menade funktionen som fanns att man kunde ställa in ett ljud som alla andra hörde när man själv loggade in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor