Merkky Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Har jag missat något? Testa uppdatera bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Min email har blivit stulen! Eller, iallafall har någon bytt ut lösenordet på något sett. Hände någon gång igår på något sett då jag försökte skaffa mig ett account på Games for Windows Live efter att jag köpt GTA IV. Märkte att jag inte kunde logga in på min mail fast jag skrev helt rätt lösenord, dock så var jag redan inloggad på msn så jag tänkte inte så mycket på det just då men nu när jag skulle logga in idag så stod det att jag hade skrivit in fel lösenord, fast jag har satt att den ska spara lösenordet direkt. Vet inte om det har någon koppling till att jag gjorde ett account på GWLive men vad jag vet är att jag inte kan komma in på min mail!! Någon som vet hur man kan åtgärda detta? Försökte göra en lösenords återställning men tydligen så skickar den återställningen till mailen man vill fixa :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Nu har jag installerat det och får upp denna sida om jag tycker på hjälp; http://help.live.com/help.aspx?mkt=sv-se&a...;query=8000ffff bild: http://img219.imageshack.us/my.php?image=namnlsnu3.jpg Har startar om routern & datorn och det hjälper inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Installerade nya msn (den efter betan), och det första jag märkte var att det inte blinkar på startmenyn när nån skriver längre. Fan, jävla msn. Installera inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Hm det blinkar för mig när nån skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Hm det blinkar för mig när nån skriver Min kompis hade samma problem som jag också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Ja vet inte för det blinkar för mig fort nån skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 Jag sitter på 8.0 versionen och jag kan inte se någon annans webcam. Den laddar och laddar men ingenting händer. Någon som vet vad jag kan göra åt saken? Att installera en tidigare version av msn fungerar inte eftersom det inte verkar fungera att ta bort och installera en tidigare version för mig så det är i princip inte ett val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Installerade en senare version av NOD32 igår. Vilken .exe ska jag välja för att MSN ska använda NOD32 för att scanna filer jag tar emot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Installerade en senare version av NOD32 igår. Vilken .exe ska jag välja för att MSN ska använda NOD32 för att scanna filer jag tar emot? Haha, jag glömde ju bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Haha, jag glömde ju bilden. Egui.exe är mitt tips. Dock använder jag inte NOD32, men det verkar mest logiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Egui.exe är mitt tips. Dock använder jag inte NOD32, men det verkar mest logiskt And we have a winner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Tack för svaret. Det var det jag antog också, men ska det verkligen bara komma upp en sådan här ruta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Någon som vet vart inloggningsljudgrejen har tagit vägen i den senaste versionen? Eller är det bara jag som har svårt att hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Någon som vet vart inloggningsljudgrejen har tagit vägen i den senaste versionen? Eller är det bara jag som har svårt att hitta den? Alternativ -> Ljud. Superlätt. Du kan välja ljud för enskilda personer genom att högerklicka på personen i kontaktlistan och välja "Välj ljud för kontakten". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Alternativ -> Ljud. Superlätt. Du kan välja ljud för enskilda personer genom att högerklicka på personen i kontaktlistan och välja "Välj ljud för kontakten". Jag menade funktionen som fanns att man kunde ställa in ett ljud som alla andra hörde när man själv loggade in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Var kan man ladda hem tidigare versioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Tack för svaret. Det var det jag antog också, men ska det verkligen bara komma upp en sådan här ruta? Japp, det är precis som det ska vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Var kan man ladda hem tidigare versioner? http://www.oldversion.com/program.php?n=msnm Japp, det är precis som det ska vara. Okej, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Jag menade funktionen som fanns att man kunde ställa in ett ljud som alla andra hörde när man själv loggade in. Den har jag aldrig hört talats om. Säker på att du inte använt Windows Live Messenger Plus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts