Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Mitt msn tappar kontakten och återansluter helatiden. Hur gör man för att få det normalt igen?

Har också så, men för mig är det inte bara msn, det är allt som har med internet att göra... spelar jag ett spel online, så stannar det upp i ett par sekunder, websidor laddar inte om jag trycker precis i "rätt" ögonblick...

Är det bara MSN för dig?

Mitt problem är min router tydligen, men har ingen aning hur man fixar ^^ nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har också så, men för mig är det inte bara msn, det är allt som har med internet att göra... spelar jag ett spel online, så stannar det upp i ett par sekunder, websidor laddar inte om jag trycker precis i "rätt" ögonblick...

Är det bara MSN för dig?

Mitt problem är min router tydligen, men har ingen aning hur man fixar ^^ nån som vet?

Aa det är bara msn som är konstigt. Internet uppkopplingen funkar felfritt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett problem nu, skulle installera Messenger 9 men det vart något fel vid installation så varje gång jag starta messenger så vill den installera någor med hjälp av ett .msi paket som jag inte har (I tempIEF). Så jag lästa på nätet att man måste ominstallera hela Messenger 9 betan för att fixxa detta lilla problem.

Men jag hittar ingen avinstallations fil eller något om msn (som jag inte redan tagit bort) i lägg till/ta bort program.

Hur fasiken gör jag? :sick:

XP Pro SP3

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi (Jag) kom ju överens att msn är kännsligare än tex internet. Det var ju någon som hade exakt samma problem som dig, vi kollade i cmd? på något vis om internet slutade funger iband och det gjorde det fast han inte märkte något.

Trådlöst internet garanterar inte en helt felfri surfning.

VaXXoR, kör du med trådlöst?

Edit: läs sida 48, 49 och 50 så ska du se hur vi gjorde förra gången.

Sid 49

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min MSN Messenger beter sig minst sagt skumt. Jag laddar ner senaste versionen, chattade och hade skoj, stängde ner MSN, stängde av datorn. So far so good, men nästa dag när jag sätter på MSN så är det inte den senaste versionen som kommer upp. Tvärtom, det är den allra första versionen av Messenger som jag tvingas använda. Jag har provat att åtskilliga gånger ladda ner senaste versionen av Messenger. Det har funkat bra, men varje gång jag stänger av och sätter på datorn igen så är jag tillbaka på ruta ett. Vad är det som har hänt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min MSN Messenger beter sig minst sagt skumt. Jag laddar ner senaste versionen, chattade och hade skoj, stängde ner MSN, stängde av datorn. So far so good, men nästa dag när jag sätter på MSN så är det inte den senaste versionen som kommer upp. Tvärtom, det är den allra första versionen av Messenger som jag tvingas använda. Jag har provat att åtskilliga gånger ladda ner senaste versionen av Messenger. Det har funkat bra, men varje gång jag stänger av och sätter på datorn igen så är jag tillbaka på ruta ett. Vad är det som har hänt?

Pic please.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
Har nya msn-beta.

När jag klickar på kuvertet uppe i höger hörn komemr jag till msn.com. Där måste jag klicka på hotmail och sedan skriva in lösenordet.

Jag vill komma till min inkorg direkt. Har sökt över allt men hittar inget i options.

Nån som vet hur man löser det?

Nope, jag har samma problem. Betan är shite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor