FerkurZ Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 jag är rätt med mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Vad tycker ni om nya WLM? Personligen tycker jag att det är för flashigt nu. Sen kan man ha olika scener/teman där vid sitt namn: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Vad tycker ni om nya WLM? Ser väldigt fel ut med bilderna till vänster... usch. Kan man ta reda på vad det är för folk som lägger till dig? Om ex. lill_babbs@hotmail.com lägger till mig, kan jag hitta något personlig information som typ... riktigt namn, osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Betan suger imo, jag & en till skulle cama då fungerar inte camen. så jag tankar ner WLM bara, då fungerar det plötsligt.. Jobbigt att "Strax tillbaka" statusen inte finns längre också. Sen Offline/Online "Ikonerna" är fula med.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 MSN 8.1 ftw <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Hur får jag stora ikoner i själva MSN Messenger rutan? Istället för dem små gröna gubbarna så kan man kontakternas bilder? How? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Nu har jag ett störande problem. Ibland när jag loggar in på msn ligger alla mina kontakter i en och samma grupp. Så ja måste sitta och flytta tillbaks allt igen finns det nån inställning eller? Har kollat vid inställningar men hittar inge använder MSN Beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Hur får jag stora ikoner i själva MSN Messenger rutan? Istället för dem små gröna gubbarna så kan man kontakternas bilder? How? Nånstans under Sortera kontakter (bild med pilar på) ska det finnas. Annars finns det under kontakter i alternativ. Vad jag minns ifrån senast jag använde förra msn versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2008 Nånstans under Sortera kontakter (bild med pilar på) ska det finnas. Annars finns det under kontakter i alternativ. Vad jag minns ifrån senast jag använde förra msn versionen. Ahh, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Jag laddade ner det nya Msn igår och har fått lite problem. Några smileys har jag lagt in själv, och om jag skriver in kommandot för dem så händer ingenting, men om jag går in i smiley-menyn och klickar på den jag vill ha så syns den. Någon annan som har det problemet/vet hur jag kan lösa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2008 Många andra har det problemet, har inte sett nån lösning på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 (redigerad) Vad tycker ni om nya WLM? Personligen tycker jag att det är för flashigt nu. Iiih, jag är överst. Redigerad 27 oktober, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Nån som vet vart man kan få tag i msn block check ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Nån som vet vart man kan få tag i msn block check ? Ingår inte det i MSN Discovery Live eller har jag helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Ja den följer med. Men fort nån loggar ut så tror Block check att nån har blockat en. Fick att den sa till denna person har blockat dig fast han bara loggade ut. Sen loggade han in igen så jag skulle inte lita på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Gärna ett fungerade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2008 Jag måste rensa.. http://pici.se/pictures/MhPjsTkXA.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Mitt msn tappar kontakten och återansluter helatiden. Hur gör man för att få det normalt igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Mitt msn tappar kontakten och återansluter helatiden. Hur gör man för att få det normalt igen? Ominstallera..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Ominstallera..? Provade med att ladda hem det nyaste, men det hjälpte inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts