Tackleberry Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Det är nåt fel med MSN just nu va? Ingen av mina kontakter svarar, jag hoppas inte att jag bara är brutalt ignorerad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Det är nåt fel med MSN just nu va? Ingen av mina kontakter svarar, jag hoppas inte att jag bara är brutalt ignorerad... Funkade inte alls för mig innan och misstänksamt lite folk online nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Har inte kunnat logga in på dryga timmen, kom nyss in men som sagt, ingen svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 (redigerad) Kom nyss in igen! varit nere i typ 2 timmar Redigerad 10 september, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 (redigerad) Funkar fint för mig . För en gång skull så är det inte jag som har problem! Redigerad 10 september, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Nu loggades jag ut igen och kan inte logga in, vad är deras problem?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Okej usch, nu loggades jag också ut. Wtf is going on Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Har varit nere för mig i princip hela kvällen, jävla helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Hade bara 13 online, så jag drog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 LHC Funkade inte för mig tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Häpp nu fuckar det sig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 81000314 Kom in i skolan, men men.. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Nu fungerar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 (redigerad) Nu har msn viruset kommit tillbaks fick just detta av en person som ja inte accepterade. "I just made this picture in photoshop. It AWESOME for your desktop. I should charge people to use it lol." FIL: foto_291-JPEG Watch out! Redigerad 23 september, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Nu har msn viruset kommit tillbaks fick just detta av en person som ja inte accepterade. "I just made this picture in photoshop. It AWESOME for your desktop. I should charge people to use it lol." FIL: foto_291-JPEG Watch out! Kommit tillbaks?? det gick aldrig bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Nu har msn viruset kommit tillbaks fick just detta av en person som ja inte accepterade. "I just made this picture in photoshop. It AWESOME for your desktop. I should charge people to use it lol." FIL: foto_291-JPEG Watch out! Oftast är det ju inte bara ett medelande. Men vad jag vet så är det bara dumma fjortisar som faktiskt går på sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Jag undrar om det finns msn skins? Är så jävla trött på msn default skin, men tycker inte att det räcker med att byta färgen. Skulle gärna vilja ha ett skin som gör att det ser ut som IRC när man skriver med folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Jag undrar om det finns msn skins? Är så jävla trött på msn default skin, men tycker inte att det räcker med att byta färgen. Skulle gärna vilja ha ett skin som gör att det ser ut som IRC när man skriver med folk. Skaffa MSN plus! och se sedan bifogad bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Skaffa MSN plus! och se sedan bifogad bild. Tackar.. Installeras direkt. Finns det några diskreta, snygga skins ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts