Pixiegnom Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Nä, inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Varför funkar inte registreringen av ny hotmail/live? När kommer de fixa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Varför funkar inte registreringen av ny hotmail/live? När kommer de fixa detta. Haha, jag trodde också att det inte funkade men det gör det. Du måste använda Internet Explorer för att registrera en hotmail/live adress. Ifall du använder Firefox så funkar det ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Konstigt, jag reggade en ny härom dagen och det fungerade jättebra i FF. Jag har för mig att det var i FF i alla fall. Vilken FFversion har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Konstigt, jag reggade en ny härom dagen och det fungerade jättebra i FF. Jag har för mig att det var i FF i alla fall. Vilken FFversion har ni? FF 3.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Jag skrev att det inte fanns för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Någon annan än jag som har problem med att komma in på msn just nu? haft så hela morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Någon annan än jag som har problem med att komma in på msn just nu? haft så hela morgonen. har fungerat för mig sen imorse... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Problem med MSN nu? Jag kommer inte in och inga fel hittas i problemsökningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Problem med MSN nu? Jag kommer inte in och inga fel hittas i problemsökningen. Har samma problem och felsökningen skyller på IPt men funkar fortfarande inte trots att det står att det har fixat problemet. Blir så emellanåt, i alla fall för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Jag har som vanligt inte problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Vad tusan? En kille skrev "add blablalba@hotmail.com" och sedan loggade han ut. Han bytte msn-adress med andra ord. Men det konstiga med det hela vara att i nästa stunt började han prata med mig från den andra msn-adressen! Och jag addade honom aldrig! Har någon en aning om hur det kan ha gått till? Och ja, jag är helt säker på att jag aldrig har lagt till den adressen innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Nån som vet om det gårr att köra msgplus samtidigt som man har messengerdiscovery? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Är jag ensam om att inte kunna logga in på MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Är jag ensam om att inte kunna logga in på MSN? Nu jävlas det för mig. Någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Nu jävlas det för mig. Någon annan? Japp... kommer inte in.. aja, ska ändå lägga mig... hoppas det funkar imorn. Nån som vet varför msn gör så här ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Same Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Det är dööött för mig med. Sorg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Det är dööött för mig med. Sorg. Nooo. Me too. Vi får sörja på IRC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2008 Nooo. Me too. Vi får sörja på IRC. Jag la mig istället, undrar om jag har nån inbyggd mic på laptopen.! Har inte ens IRC på datorn, vilken är gtasajtens kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts