RavenE Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 (redigerad) Har M$ tagit bort den glödande cigarren från uttryckssymbol-listan? Sent svar, men nej det har dom inte. Skriv (ci) så får du fram den. Redigerad 11 juni, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 En vän till mig har fått problem med sitt MSN. Texten är jättestor och eftersom att han äger en laptop så kunde han tydligen inte ha gjort Ctrl+Scrollen. Någon som har en aning om hur jag ska kunna hjälpa honom? Btw, han har inte bytt storlek på texten. Suck. Ctrl+plustangenten kanske han har kommit åt? Isåfall går det att åtgärda med ctrl+minustangenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Ctrl+plustangenten kanske han har kommit åt? Isåfall går det att åtgärda med ctrl+minustangenten. Fungerade tyvärr inte. Tack för hjälpen iaf. Fler tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Fungerade tyvärr inte. Tack för hjälpen iaf. Fler tips? Tryck på den där textformaterings ikonen ovanför där man skriver.... Ändra storlek/typsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Fungerade tyvärr inte. Tack för hjälpen iaf. Fler tips? Ctrl och sen knapp 0? Noll that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Ctrl och sen knapp 0? Noll that is. Fungerar inte att göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Vad är det för knäpp ruta under visningsbilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Vad är det för knäpp ruta under visningsbilden? Det undrar jag också faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 (redigerad) Samma här. Den kom fram för några timmar sen. RavenE: Tack. Redigerad 13 juni, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Fått samma ruta på några av mina kontakter, freaky! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 Den rutan fanns på alla mina kontakter som är online as we speak, förutom 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 13 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2008 jag får upp den på några av mina kontakter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Bara jag som har driftproblem just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Nope, all tha world Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Kan någon testa o göra ett nytt msn och kolla om det funkar? FUnkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Kan någon testa o göra ett nytt msn och kolla om det funkar? FUnkar inte för mig Varför ska vi göra en ny och testa? Fungerar väl bra att testa med våra aktuella? Jag har i alla fall inte haft problem med att logga in sedan Glan brann, jag förstår inte att ni andra kan ha sådana problem hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 (redigerad) Stupid Microsoft! Jag trycker på att jag glömt lösenord. Skriver in min msn t.ex. xxx@hotmail.com. Jag trycker på fortsätt. Nu kommer jag till en ny sida där det står: Instruktioner skickas till: xxx@hotmail.com hur jävla dumma är de.. jag har ju fan glömt bort mitt lösenord -.- Redigerad 24 juni, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 (redigerad) Stupid Microsoft! Jag trycker på att jag glömt lösenord. Skriver in min msn t.ex. xxx@hotmail.com. Jag trycker på fortsätt. Nu kommer jag till en ny sida där det står: Instruktioner skickas till: xxx@hotmail.com hur jävla dumma är de.. jag har ju fan glömt bort mitt lösenord -- sorry för dubbel post *.* Redigerad 24 juni, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Stupid Microsoft! Jag trycker på att jag glömt lösenord. Skriver in min msn t.ex. xxx@hotmail.com. Jag trycker på fortsätt. Nu kommer jag till en ny sida där det står: Instruktioner skickas till: xxx@hotmail.com hur jävla dumma är de.. jag har ju fan glömt bort mitt lösenord -- sorry för dubbel post *.* Finns väl ett annat alternativ också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Finns väl ett annat alternativ också? Nä, inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts