The Dude Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Va använder du då? eller använde. En instant messenger är inte obligatorisk för internetanvändare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 29 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2008 Jag har inte fått IV än, eftersom hon som satt i kassan vägrade sälja till någon under 18 år. Så är det någon annan som INTE fått IV än som vill sitta över msn och snacka lite skit om IV, och de spelen som kommit innan IV (I GTA serien, då). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 Fick ett mail från en idag och stog "hallå; Genom vår gratis MSN servis kan du se vilka som blockerade eller raderade dig. . Addreess: http://www.blockcheckt.net/ Nåt virus grejs eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2008 (redigerad) Fick ett mail från en idag och stog "hallå; Genom vår gratis MSN servis kan du se vilka som blockerade eller raderade dig. . Addreess: http://www.blockcheckt.net/ Nåt virus grejs eller? Dom där har ju funnits i hur många år som hellst, gå inte på de.. Antagligen kommer dom logga in och sprida trojaner o skit.. Redigerad 30 april, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Msn plus = virus är det sant? eller just fake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 (redigerad) Någon mer som varit ute för att kontaktlistan laddas, reklamen på sidan av fönstret laddas klart och sen låser sig hela msn och datorn? Väldigt jobbigt. Redigerad 13 maj, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Händer för mig bara att sjävla MSN fryser några sek, varierar mellan 3s till 5s. Väldigt irriterande ibland, rutan blir bara helt vit ;[ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Händer för mig bara att sjävla MSN fryser några sek, varierar mellan 3s till 5s. Väldigt irriterande ibland, rutan blir bara helt vit ;[ 10 till 30 minuter för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Msn plus = virus är det sant? eller just fake? Man kan numera välja om man vill installera sponsorprogrammet eller inte. Om du låter bli det, så är det 100% virusfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Man kan numera välja om man vill installera sponsorprogrammet eller inte. Om du låter bli det, så är det 100% virusfritt. Numera och numera. Alternativet att inte installera har funnits sedan första gången jag installerade plus i alla fall. För sex år sedan ganska så exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2008 Numera och numera. Alternativet att inte installera har funnits sedan första gången jag installerade plus i alla fall. För sex år sedan ganska så exakt. Jasså? Får ursäkta då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Bara jag som inte kan komma åt MSN-severn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Bara jag som inte kan komma åt MSN-severn? Jag är inne iaf, loggade in för sisådär 10 min sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 Suck, en kille i min klass har genom att endast få reda på min MSN-adress spärrat/tagit sig in på kontot då det står att jag har fel lösenord... Hur har han gått tillväga? Är han inloggad och kan chattarunt eller har han bara spärrat det? Kan jag fixa det utan att kontakta kundtjänst? Kan kundtjänst fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Suck, en kille i min klass har genom att endast få reda på min MSN-adress spärrat/tagit sig in på kontot då det står att jag har fel lösenord... Hur har han gått tillväga? Är han inloggad och kan chattarunt eller har han bara spärrat det? Kan jag fixa det utan att kontakta kundtjänst? Kan kundtjänst fixa det? Är det inte rent sagt nästan omöjligt att hacka en msn adress,dvs bryta sig in hos msn? men det går att få fram lösenord mm. Du hade en superlätt reservfråga. Du hade ett konto på bilddagboken mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Voorhees93 Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Tryck på -Har du glömt lösenordet- i utloggat tillstånd. Leta rätt på nåns du känners hotmail. Han/hon har t ex mailen diskbrock77@hotmail.com. Skriv in hans/hennes mail vid Windows ID och fyll i sifferkoden. Nu ska vi hoppas på att mailens ägare har valt en fråga när han/hon gjorde mailen. Han/hon har t ex frågan "favoritmat?" -och du vet redan att hans/hennes favoritmat är t ex pizza. Skriv in pizza under frågan "Favoritmat?" och du kan nu byta lösenord. Efter det ska du säkra mailen och ändra fråga. Mailen är din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Vafan, så fort jag loggar in på msn blir jag spammad till döds med konstiga *.info länkar. typ "Klicka här www.TheWeBuy.info" något nytt jävla virus? inte fan täbker jag klicka där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Suck, en kille i min klass har genom att endast få reda på min MSN-adress spärrat/tagit sig in på kontot då det står att jag har fel lösenord... Hur har han gått tillväga? Är han inloggad och kan chattarunt eller har han bara spärrat det? Kan jag fixa det utan att kontakta kundtjänst? Kan kundtjänst fixa det? Finns ett program som gör att man kan göra så. Programmet försöker logga in skit snabbt med fel lösenord då blir ditt msn account låst för ca 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2008 Har M$ tagit bort den glödande cigarren från uttryckssymbol-listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 En vän till mig har fått problem med sitt MSN. Texten är jättestor och eftersom att han äger en laptop så kunde han tydligen inte ha gjort Ctrl+Scrollen. Någon som har en aning om hur jag ska kunna hjälpa honom? Btw, han har inte bytt storlek på texten. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts