eXotic Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 *Antecknar och arkiverar* ---- Jag installerade msn häromveckan i samband med 'möt forumiten'-intervjun och såg att över 80 personer hade addat mig under min cirkus 2-åriga msn-bojkott. Jag vet inte, men jag tror att några av dem är gtasajtare och ja - orsaken att jag inte acceptat(?) beror nödvändigtvis inte på att jag hatar er utan på att jag inte har använt programmet i fråga. Haha, för mig var det tvärt om. Det var du som addade mig, fan vad speciell jag är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Haha, för mig var det tvärt om. Det var du som addade mig, fan vad speciell jag är! Jag med eXotic och Henki, de mest märkvärdiga på forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Haha, för mig var det tvärt om. Det var du som addade mig, fan vad speciell jag är! Jag med eXotic och Henki, de mest märkvärdiga på forumet! Hur... när? Varför...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Haha, för mig var det tvärt om. Det var du som addade mig, fan vad speciell jag är! Jag med eXotic och Henki, de mest märkvärdiga på forumet! Ja, ni hade ju skickat pm om det. Juh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Haha, vad fel det skulle kännas att prata med Umberto på msn! Adda aldrig mig så är du snäll. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Haha, vad fel det skulle kännas att prata med Umberto på msn! Adda aldrig mig så är du snäll. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Men sant, skulle faktiskt kännas lite avigt. *tarmigpåhakanochfunderarsmilie* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Haha, vad fel det skulle kännas att prata med Umberto på msn! Adda aldrig mig så är du snäll. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/e43yr95sd5ip.png Ingen risk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Ingen risk. Hahahaha! Vilken diss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 (redigerad) Adda mig, jag tror det skulle hjälpa mina personlighetsstörningar om jag får prata med en gosig finländare. >:3 Redigerad 20 april, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Adda mig, jag tror det skulle hjälpa mina personlighetsstörningar om jag får prata med en gosig finländare. >:3 Får se; jag är varken särskilt gosig eller särskilt finländare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2008 Får se; jag är varken särskilt gosig eller särskilt finländare. Äh, du kan finska och det är det som räknas *gosgos* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Får se; jag är varken särskilt gosig eller särskilt finländare. Du bor i Finland, och det räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Äh, du kan finska och det är det som räknas *gosgos* Du bor i Finland, och det räknas. Nii ehkäpä joo, mutta kaikki on suhteeliseestti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2008 Varför kan jag inte adda Tweak på msn?! Vi har försökt i över en månad nu, utan resultat. Jag lägger till honom, och ingenting händer på hans sida. Jag tar bort honom från mina hotmailkontakter och msnlistan för att låta honom försöka, och ingenting händer. Sen byter vi, så att han tar bort mig, och går igenom samma procedur igen, men absolut inte ett skit händer. Jag vill ju ha Tweak . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2008 Nii ehkäpä joo, mutta kaikki on suhteeliseestti. Ikka pekka perkele jojkonnen vo massikataketta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 (redigerad) Problem igen, "We were unable to sign you into Windows Live Messenger at this time. Please try again later." Anyone? Jag som trodde Msn skulle vara en enkelt program att använda.. dumma jävla skit.. Edit: Ka-klock. Redigerad 27 april, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Fler som har problem med att komma in på MSN nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Jag har inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2008 Men ser man på, bara för att jag skrev här så kommer jag helt plötsligt in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2008 Jag installerade msn häromveckan i samband med 'möt forumiten'-intervjun och såg att över 80 personer hade addat mig under min cirkus 2-åriga msn-bojkott. Jag vet inte, men jag tror att några av dem är gtasajtare och ja - orsaken att jag inte acceptat(?) beror nödvändigtvis inte på att jag hatar er utan på att jag inte har använt programmet i fråga. Va använder du då? eller använde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts