Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

*Antecknar och arkiverar*

----

Jag installerade msn häromveckan i samband med 'möt forumiten'-intervjun och såg att över 80 personer hade addat mig under min cirkus 2-åriga msn-bojkott. Jag vet inte, men jag tror att några av dem är gtasajtare och ja - orsaken att jag inte acceptat(?) beror nödvändigtvis inte på att jag hatar er utan på att jag inte har använt programmet i fråga. :rolleyes:

Haha, för mig var det tvärt om. Det var du som addade mig, fan vad speciell jag är!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan jag inte adda Tweak på msn?! Vi har försökt i över en månad nu, utan resultat. Jag lägger till honom, och ingenting händer på hans sida. Jag tar bort honom från mina hotmailkontakter och msnlistan för att låta honom försöka, och ingenting händer. Sen byter vi, så att han tar bort mig, och går igenom samma procedur igen, men absolut inte ett skit händer. Jag vill ju ha Tweak :(:doh: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag installerade msn häromveckan i samband med 'möt forumiten'-intervjun och såg att över 80 personer hade addat mig under min cirkus 2-åriga msn-bojkott. Jag vet inte, men jag tror att några av dem är gtasajtare och ja - orsaken att jag inte acceptat(?) beror nödvändigtvis inte på att jag hatar er utan på att jag inte har använt programmet i fråga. :confused:

Va använder du då? eller använde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor