Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Hey,

Det är Andy och John, MSN:s grundläggare,

Vi beklagar att vi stör, men vi håller på att stänga msn.

Detta är pga. att så många oförstående människor använder alla våra användarnamn. Vi har bara plats till 578 användare kvar.

Om du vill stänga din msn användar SICKA INTE DETTA MAIL VIDARE

Om du vill behålla din msn SKICKA VIDARE DETTA MAIL TILL ALLA DINA KONTAKTER!

Detta är inte en dum vits, vi menar allvar, vi stänger användaren!

Du som inte skickar vidare denna mail kommer att få betala 10.00 £ för fortsatt använding.

Tryck inte på vidarbefodra, gå in och kopiera hela mailen och skicka ett helt nytt. Tack för uppmärksamheten.

Om ni inte tror på det kolla här:

<a href="http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/1189119.stm" target="_blank">http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/1189119.stm</a>

När du har skickat mailet till 18 kontakter kommer din användare att få fortsätta

Då var vi igång igen :whistling: , Nu har dom även länkat till en sida : BBC.com

OnTopic:

Vilka mail adresser kan jag använda MSN med?

Alltså förutom @hotmail.com, @gmail.com osv osv

Finns det nån sida där man kan kolla upp?

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka mail adresser kan jag använda MSN med?

Alltså förutom @hotmail.com, @gmail.com osv osv

Finns det nån sida där man kan kolla upp?

Alla. Vad du vill. Sålänge du har vad som krävs för en mail, alltså: ( <1>@<2>.<3> ) så kan du använda den som din MSNadress. Allt som krävs är att registrera den på Microsoft Passport.

Hey,

Det är Andy och John, MSN:s grundläggare,

Vi beklagar att vi stör, men vi håller på att stänga msn.

Detta är pga. att så många oförstående människor använder alla våra användarnamn. Vi har bara plats till(för) 578 användare kvar(till).

Om du vill stänga din msn användar SICKA INTE DETTA MAIL VIDARE

Om du vill behålla din msn SKICKA VIDARE DETTA MAIL TILL ALLA DINA KONTAKTER!

Detta är inte en dum vits, vi menar allvar, vi stänger användaren!

Du som inte skickar vidare denna(detta) mail kommer att få betala 10.00 £ för fortsatt använding.

Tryck inte på vidarbefodra, gå in och kopiera hela mailen och skicka ett helt nytt. Tack för uppmärksamheten.

Om ni inte tror på det kolla här: http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/1189119.stm

När du har skickat mailet till 18 kontakter kommer din användare att få fortsätta

Usch, jag blir fan illamående bara av att tänka på att det faktist finns folk som är så in i helvetes dumma i huvudet att dom går på ett så otroligt dåligt fakemail.

"Andy och John" kan inte svenska, så detta är en värdelös översättning av ett engelskt fakemail.

Stänga MSN? Det går för fan med vinst. Det fattar inte fejkaren.

Alla MSN användare kan använda samma användarnamn, då inget är unikt.

"Stänga din MSN", jadu, det gör jag varje gång jag kryssar ner det eller avslutar det.

"Behålla din MSN", du kommer aldrig förlora den.

Nu ska dom stänga av användaren, men var det inte MSN som skulle stängas ner? :whistling:

Nu kommer det roligaste. Om du inte skickar mailet så måste du betala pengar, men om man inte skickade det så var det för man ville "stänga sin msn" som dom så fint skrev. Otroligt!

Vidarbefodra ett mail eller kopiera det ger samma resultat, dumma jävel.

Dom personer som faktist går på ett sånt här mail bör slänga ut sin dator eller skänka bort den, för personen i säga är för jävla dum för att sitta vid en dator.

Läser man vad som står i länken (vilket dessa idioter aldrig skulle göra) så står det inget om en nedläggning, eller att det ska kosta pengar eller liknande. Om möjligtvis ett år så ska vissa funktioner kunna köpas för MSN (Inte bara Messenger nu).

Vem har f.ö. sagt något om att 18 kontakter är minimumgränsen. Och vad menas med att sin använda får fortsätta? Skickar man inte mailet så har man bevisat att man inte är ett jävla kukhuvud som inte fattar ett jävla skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag uppdaterade Windows Live Messenger till den senaste versionen igår, men nöjd är jag inte. Layouten är bara grötig och väldigt ful, usch.

Vilken version är det?

Jag har 8.5 och tyckte precis som du till en början, nu är jag lika van vid den som jag var vid den tidigare. Dock är det lite klantig placering på vissa saker, "Pelle Svensson skriver ett meddelande" t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Alla. Vad du vill. Sålänge du har vad som krävs för en mail, alltså: ( <1>@<2>.<3> ) så kan du använda den som din MSNadress. Allt som krävs är att registrera den på Microsoft Passport.

Usch, jag blir fan illamående bara av att tänka på att det faktist finns folk som är så in i helvetes dumma i huvudet att dom går på ett så otroligt dåligt fakemail.

"Andy och John" kan inte svenska, så detta är en värdelös översättning av ett engelskt fakemail.

Stänga MSN? Det går för fan med vinst. Det fattar inte fejkaren.

Alla MSN användare kan använda samma användarnamn, då inget är unikt.

"Stänga din MSN", jadu, det gör jag varje gång jag kryssar ner det eller avslutar det.

"Behålla din MSN", du kommer aldrig förlora den.

Nu ska dom stänga av användaren, men var det inte MSN som skulle stängas ner? :whistling:

Nu kommer det roligaste. Om du inte skickar mailet så måste du betala pengar, men om man inte skickade det så var det för man ville "stänga sin msn" som dom så fint skrev. Otroligt!

Vidarbefodra ett mail eller kopiera det ger samma resultat, dumma jävel.

Dom personer som faktist går på ett sånt här mail bör slänga ut sin dator eller skänka bort den, för personen i säga är för jävla dum för att sitta vid en dator.

Läser man vad som står i länken (vilket dessa idioter aldrig skulle göra) så står det inget om en nedläggning, eller att det ska kosta pengar eller liknande. Om möjligtvis ett år så ska vissa funktioner kunna köpas för MSN (Inte bara Messenger nu).

Vem har f.ö. sagt något om att 18 kontakter är minimumgränsen. Och vad menas med att sin använda får fortsätta? Skickar man inte mailet så har man bevisat att man inte är ett jävla kukhuvud som inte fattar ett jävla skit.

En kompis lillebror på 13 år som bor i en mac-familj skickade detta till mig och undrade om det var sant, det är väl sådana användare de planerar att lura.

Saleen: Smart att förminska bilden så man inte ser vad det står.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken är nyaste? Jag har 8.5.1.

Ingen aning. Det står bara att det finns en ny tillgänglig, och med tanke på hur besviken jag blev när jag uppgraderade från 7.5 till den jag har nu (8.1 tror jag det är) så tänkte jag vara lite mer försiktig den här gången. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En kompis lillebror på 13 år som bor i en mac-familj skickade detta till mig och undrade om det var sant, det är väl sådana användare de planerar att lura.

Saleen: Smart att förminska bilden så man inte ser vad det står.

Det var inte jag... Det var imageshack... :whistling:

Iaf, det står typ att det har försökt logga in flera gånger men inte lyckats och att jag ska kolla brandväggen. Ni har säkert varit med om den flera ggr, det är samma ruta som kommer upp när inte internetuppkopplingen fungerar som den ska. (min uppkoppling fungerar, kommer in på firefox, explorer mm.)

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Hej i stugan.

Nu är det såhär att när jag har routern ikopplad så fryser mitt MSN nästan direkt när jag loggar in, och det tar sedan typ 5 minuter för det att startas igen. Kopplar jag ur routern så flyter det på som vanligt, vadan detta?

Inte någon som har en enda aning om varför det håller på såhär?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
Jag är inne på MSN

*Antecknar och arkiverar*

----

Jag installerade msn häromveckan i samband med 'möt forumiten'-intervjun och såg att över 80 personer hade addat mig under min cirkus 2-åriga msn-bojkott. Jag vet inte, men jag tror att några av dem är gtasajtare och ja - orsaken att jag inte acceptat(?) beror nödvändigtvis inte på att jag hatar er utan på att jag inte har använt programmet i fråga. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor