Henkibojj Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Så fort jag klickar på en mottagen fil direkt i MSN-fönstret blockar Windows-brandväggen (avaktiverad!) filen. När jag tar "mer info" står det att jag kan häva blockeringen genom att leta upp filen, högerklicka och trycka "häv blockering". FILERNA FINNS JU ALDRIG!!! Och nu har jag tagit emot en 190 Mb stor filmfil som tog evigheter att överföra. Den blockerades och jag kan inte leta fram filen i Mina Mottagna Filer! Help, please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Blockeras den, så försvinner den. .mp3- och .png-filer brukar blockeras för mig. Försöker jämt att komma ihåg att gå in i Mina Mottagna Filer och öppna den, då jag fått filen. Men det är inte alltid man kommer ihåg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Så fort jag klickar på en mottagen fil direkt i MSN-fönstret blockar Windows-brandväggen (avaktiverad!) filen. När jag tar "mer info" står det att jag kan häva blockeringen genom att leta upp filen, högerklicka och trycka "häv blockering". FILERNA FINNS JU ALDRIG!!! Och nu har jag tagit emot en 190 Mb stor filmfil som tog evigheter att överföra. Den blockerades och jag kan inte leta fram filen i Mina Mottagna Filer! Help, please. Blir så för mig också, har listat ut att när man får nånting så ska man trycka på Spara som.. och nån bra mapp, absolut inte i Mina mottagna filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Filen blockas inte förän ni stänger meddelandes som visas. Får ni upp varningen om att filen har blockerats. Gå in i mottagna filer och kopiera över filen till någon annan mapp innan ni stänger varningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Filen blockas inte förän ni stänger meddelandes som visas. Får ni upp varningen om att filen har blockerats. Gå in i mottagna filer och kopiera över filen till någon annan mapp innan ni stänger varningen. För mig försvinner den inte då heller. Jag låter bara bli att klicka på länken som kommer upp i MSN-fönstret utan letar upp filen själv och spelar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Filen blockas inte förän ni stänger meddelandes som visas. Får ni upp varningen om att filen har blockerats. Gå in i mottagna filer och kopiera över filen till någon annan mapp innan ni stänger varningen. Ah, schysst. Man får alltså en andra chans om man var dum nog att klicka i msn-fönstret. Men visst måste det gå att inaktivera denna skitsäkerhet? "MSN Messenger är asbra!!1! Du kan skicka filer!!!!!! ERROR: Vi har blockerat samtliga filformat för att en knapp promille av de filer som skickas är skadliga." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Någon annnan som har problem att MSN Inte startar upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Någon annnan som har problem att MSN Inte startar upp? Jag är inloggad just nu, så nej, jag har inga problem alls med MSN just nu. Redigerad 12 februari, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 Jag är inloggad just nu, så nej, jag har inga problem alls med MSN just nu. Hmm, okej. Mitt MSN startar inte när jag trycker på genvägen, Det kommer inte upp nått error och jag kan tryckta där flera gånger. Jag har testat att avsluta processoren i alt-delete, Sen startart om, Fungerar inte. Har även testat att starta om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2008 (redigerad) Du har säkert lagt till den fula lilla msn koden ( n—a_Á—ay±m—aÁÇáç±Çá§ÁaÇáÇ ) som gör att det aldrig startar upp igen som jag hade i signaturen förut, hähä. Närå. men provat att installera om? Redigerad 12 februari, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Bara för mig som Msn krånglat hela dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Bara för mig som Msn krånglat hela dagen? Mja, senaste tre åren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Mja, senaste tre åren? Nejmen alltså. Det har knappt fungerat att logga in under hela dagen. Varken här hemma eller på skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Det har inte varit några problem att logga in, men väldigt ofta den senaste tiden har det varit svårt att skicka meddelanden till folk. Dvs. jag får upp "Följande meddelande kunde inte skickas bla bla bla." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jag har också fått dom där felmeddelanden som du har fått Qouad. Kan inte logga in heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Bara för mig som Msn krånglat hela dagen? Jo då, hela dagen. Fast gamla hederliga Messenger funkar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jag har också fått dom där felmeddelanden som du har fått Qouad. Kan inte logga in heller. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Funkat finfint för mig hela dagen. Men har dock haft problem med felmeddelanden innan, senast igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Start->Kör-> Skriv regsvr32 softpub.dll -> Enter -> Enter = MSN Fungerar Borde iaf göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Eller så väntar man några timmar. En dag utan msn är inte nån direkt katafuckingstrof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts