DimpZ Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Funkar inte för mig nu, funkar det för er andra? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Jag kan inte vara inne på MSN för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Inte för mig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Yay, då kanske det inte är datorn det är fel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Samma här. Loggades ut automatiskt, sen kunde jag logga in igen men kunde inte skriva åt någon. Nu kommer jag inte in alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Har inte kommit in på vanliga Live Messenger i över en månad nu. För det första har de något nytt jävla slags fittprogram som ska hämta hem MSN åt en, men den säger bara att den inte vill dra hem det. Jävligt smidigt. Installerar jag genom en gammal, hel, version så kan jag oftast inte ens starta programmet. Ibland kommer det upp, men då ger den oftast dumma felmeddelanden när jag försöker logga in. Kommer jag mot förmodan in så kraschar det oftast var tionde minut med vita fönster som resultat. Mer bloatat jävla skitprogram får man allvarligt talat leta efter. Helt sjukt hur man ens kan skapa ett så dåligt program, det är betalda programmerare för fan! Nä, tacka vet jag tredjepartsalternativen, aldrig krånglat på något vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Två frågor om MSN. 1. Går det att blockera/Avblockera en hel grupp? 2. När jag klickar på länkar inom MSN så öppnas de med Internet Explorer, trots att jag har Firefox som standardwebbläsare. Hur ändra på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Två frågor om MSN. 1. Går det att blockera/Avblockera en hel grupp? 2. När jag klickar på länkar inom MSN så öppnas de med Internet Explorer, trots att jag har Firefox som standardwebbläsare. Hur ändra på detta? 2. Har för mig att det inte går att ändra det pga att det är insyltat i MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) 2. Har för mig att det inte går att ändra det pga att det är insyltat i MSN. För mig öppnas de då i FF. *quickedit* Och jag har inte ändrat några inställningar, vad jag kan minnas. Redigerad 20 januari, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Skolan har blockat MSN, men man ska kunna köra proxxy eller nåt liknande.. HUR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) Skolan har blockat MSN, men man ska kunna köra proxxy eller nåt liknande.. HUR? Meebo.com. Works like a charm. Redigerad 20 januari, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Meebo.com. Works like a charm. Jo, jag vet redan om webbläsar baserade messenger. Men jag vill använda MSN Live klienten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Hur gör ja om ja vill logga in med en email adress från beffo på msn? För ja har en mail adress på beffo så ja vill veta hur ja gör då för att logga in på MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Hur gör ja om ja vill logga in med en email adress från beffo på msn? För ja har en mail adress på beffo så ja vill veta hur ja gör då för att logga in på MSN? Du kan klicka på den här länken Klick. På den här länken Klick kan du klicka om du vill kunna logga in med din beffo-adress. Redigerad 21 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jo, jag vet redan om webbläsar baserade messenger. Men jag vill använda MSN Live klienten... Det finns ett program som heter MSN Lite (eller om det var WLM Lite) som är helt och hållet flashbaserat (det heter så, väl?) så man inte behöver installera något eller så. Du kan testa det, funkade finfint i skolan senast jag prövade. Det ser ut och uppför sig som riktiga msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Som de flesta andra här har jag problem med att logga in på MSN. Visst, det får jag väl leva med tills vidare eftersom eBuddy duger, men jag kan inte ens komma in på hotmail längre för att kolla mailen! Det måste väl gå att fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Som de flesta andra här har jag problem med att logga in på MSN. Visst, det får jag väl leva med tills vidare eftersom eBuddy duger, men jag kan inte ens komma in på hotmail längre för att kolla mailen! Det måste väl gå att fixa? Testat med någon annan mailadress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Testat med någon annan mailadress? Jag får en "Sidan kan inte visas" så fort jag skriver in www.hotmail.com... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Hej i stugan. Nu är det såhär att när jag har routern ikopplad så fryser mitt MSN nästan direkt när jag loggar in, och det tar sedan typ 5 minuter för det att startas igen. Kopplar jag ur routern så flyter det på som vanligt, vadan detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) Kan jag på något sätt adda en hel grupp till en ny MSN utan att behöva besväras med dem andra grupperna? Jag vill alltså adda bara en grupp inte dem andra. Redigerad 29 januari, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts