Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Har inte kommit in på vanliga Live Messenger i över en månad nu. För det första har de något nytt jävla slags fittprogram som ska hämta hem MSN åt en, men den säger bara att den inte vill dra hem det. Jävligt smidigt. Installerar jag genom en gammal, hel, version så kan jag oftast inte ens starta programmet. Ibland kommer det upp, men då ger den oftast dumma felmeddelanden när jag försöker logga in. Kommer jag mot förmodan in så kraschar det oftast var tionde minut med vita fönster som resultat.

Mer bloatat jävla skitprogram får man allvarligt talat leta efter. Helt sjukt hur man ens kan skapa ett så dåligt program, det är betalda programmerare för fan!

Nä, tacka vet jag tredjepartsalternativen, aldrig krånglat på något vis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två frågor om MSN.

1. Går det att blockera/Avblockera en hel grupp?

2. När jag klickar på länkar inom MSN så öppnas de med Internet Explorer, trots att jag har Firefox som standardwebbläsare. Hur ändra på detta?

2. Har för mig att det inte går att ändra det pga att det är insyltat i MSN.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör ja om ja vill logga in med en email adress från beffo på msn? För ja har en mail adress på beffo så ja vill veta hur ja gör då för att logga in på MSN?

Du kan klicka på den här länken Klick. På den här länken Klick kan du klicka om du vill kunna logga in med din beffo-adress.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag vet redan om webbläsar baserade messenger. Men jag vill använda MSN Live klienten...

Det finns ett program som heter MSN Lite (eller om det var WLM Lite) som är helt och hållet flashbaserat (det heter så, väl?) så man inte behöver installera något eller så. Du kan testa det, funkade finfint i skolan senast jag prövade. Det ser ut och uppför sig som riktiga msn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor