Mordos Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Edit: MEN!! () Jag har datorn avstängd hemma, varför loggas jag ut då jag sitter i skolan också? För du är en level 1 n00b priest som inte healar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Funkar MSN Messenger er hos ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Funkar MSN Messenger er hos ? Funkar finfint för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Funkar finfint för mig. Men abooo, vad är felet då hos mig? Felkod: 80048820 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Kan man byta hotmail adress utan att skaffa en ny hotmail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) har jag svårt å tro.. eller va? vill du t.ex har kvar allt i din inbox? Redigerad 10 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Asså menar tex om ja har denna hotmail 123456sght@hotmail.com och vill byta till 12234gds@hotmail.com fast ja har kvar mina kompisar och mail som ja har fått. tex som när man byter namn typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Det där gjorde ju situationen mycket klarare.. Ta det lugnt och försök formulera om din text ännu en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Det där gjorde ju situationen mycket klarare.. Ta det lugnt och försök formulera om din text ännu en gång. Han undrar om man kan "byta namn" på sin hotmail. Alltså, inte göra en ny och sdan sitta och adda massa nya personer samt behöva logga in på den gamla för att hitta sina gamla mail. Han vill alltså ha kvar allt precis som det är nu, sina kontakter, sina gamla mail. Fast med ett nytt namn på hotmailen. Precis som ett namnbyte. Så svårt var det ju inte att förstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 En ny hotmail alltså? Tror faktiskt inte det går Men vad vet jag, jag har ju bli'tt ägd här ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Du kan exportera dina kontakter och sedan importera dem på det nya kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Du kan exportera dina kontakter och sedan importera dem på det nya kontot. Hur blir det med alla mail då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Hur blir det med alla mail då? Blir ingenting, så vitt jag vet. Tror inte det går, tyvärr. Maila microsoft (msn?) och fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 Om du inte har så många mejl du vill ha kvar kan du alltid skicka de till den nya adressen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Min tjej-kompis har fått ett virus genom MSN, Vet inte om det är nytt. Någon som vet hur hon kan få bort det eller måste hon formatera om hela datorn? Hjälp uppskattas, tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Länken funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Länken funkar inte Vem pratar du med? Om mig, Den fungerar för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Nu funkar den funkade inte sist ja kollade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Är det bara för mig som MSN inte funkar? Typiskt, nu när man behöver PSP-hjälp i form av unbricking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Är det bara för mig som MSN inte funkar? Typiskt, nu när man behöver PSP-hjälp i form av unbricking Works fine for me. +1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts