Jump to content

Msn topicen.

VickeX
 Share

Recommended Posts

Nåt konstigt med msn nu för mig...

När jag försöka logga in med min vanliga så står det typ att tjänsten inte är tillgänglig, men när jag försöker med andra loggas jag in som vanligt... Har testat att logga in på hotmail och läsa mail och sånt så mitt lösenord är ju rätt och så, nån som vet vad det kan vara för fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåt konstigt med msn nu för mig...

När jag försöka logga in med min vanliga så står det typ att tjänsten inte är tillgänglig, men när jag försöker med andra loggas jag in som vanligt... Har testat att logga in på hotmail och läsa mail och sånt så mitt lösenord är ju rätt och så, nån som vet vad det kan vara för fel?

Ingen aning, jag har samma problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför, varför, varför loggas jag ut då och då automatiskt av msn?

Det händer både hemma och på skolan, flera gånger per dag. :mellow:

Någon loggar in med ditt konto på något annat ställe.

Typ om du loggar in i skolan. Någon där hemma kanske sätter på datorn, och om du då har autoinloggning så loggas du in hemma = du loggas ut i skolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon loggar in med ditt konto på något annat ställe.

Typ om du loggar in i skolan. Någon där hemma kanske sätter på datorn, och om du då har autoinloggning så loggas du in hemma = du loggas ut i skolan.

Nix.

Ingen annan har tillgång till min dator hemma, och den på skolan står på jämt. Men då jag loggar in hemma så loggas jag ju ut från skolan som sig bör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nix.

Ingen annan har tillgång till min dator hemma, och den på skolan står på jämt. Men då jag loggar in hemma så loggas jag ju ut från skolan som sig bör.

Du har Live på skolan, det sätter automatisk-reinloggning efter x antal timmar har jag för mig. Händer mig också ibland när jag har loggat in på MSN i skolan.

Det är även varför jag har slutat köra MSN i skolan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har Live på skolan, det sätter automatisk-reinloggning efter x antal timmar har jag för mig. Händer mig också ibland när jag har loggat in på MSN i skolan.

Det är även varför jag har slutat köra MSN i skolan.

Jag har live hemma också, förklarar kanske ett och annat.

Nej, MSN 6.5 ska det vara!

Edit: MEN!! (:mellow:) Jag har datorn avstängd hemma, varför loggas jag ut då jag sitter i skolan också?

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor