RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) Neeeej, aldrig att jag byter bort min ithinkihavethemostlongesthotmailpassporteverintetheworld@hotmail.com mot någon annan Byt till "istillthinkihavethemostlongesthotmailpassporteverintetheworld@hotmail.com"? Redigerad 24 november, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Byt till "istillthinkihavethemostlongesthotmailpassporteverintetheworld@hotmail.com"? Vafan, exakt samma sak skulle jag skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Vafan, exakt samma sak skulle jag skriva I'm in ur mind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Neeeej, aldrig att jag byter bort min ithinkihavethemostlongesthotmailpassporteverintetheworld@hotmail.com mot någon annan Har du inte någon fejk-hotmail? Det har typ alla nuförtiden. Prova att logga in med den och se om det går bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 själv har man jue msn plus me massa coola nya skript så ja kan bli andra o så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 själv har man jue msn plus me massa coola nya skript så ja kan bli andra o så vidare W0w. fÅr jaG tA På diIIig? shizzle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 själv har man jue msn plus me massa coola nya skript så ja kan bli andra o så vidare http://ww2.beffo.se/upload/pic~/g4hm8ee8vbyr.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Har du inte någon fejk-hotmail? Det har typ alla nuförtiden. Prova att logga in med den och se om det går bättre! Men problemet är att jag kan logga in när det väl går att starta upp msn, men det går aldrig.. Min mail är det alltså inge fel på, eller det lär inte vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 Mitt MSN laggar till ett par sekunder varje gång jag får nya hemmagjorda smilies. Vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Funkar msn för er? eller visar det wrong password grejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Nåt konstigt med msn nu för mig... När jag försöka logga in med min vanliga så står det typ att tjänsten inte är tillgänglig, men när jag försöker med andra loggas jag in som vanligt... Har testat att logga in på hotmail och läsa mail och sånt så mitt lösenord är ju rätt och så, nån som vet vad det kan vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Nåt konstigt med msn nu för mig... När jag försöka logga in med min vanliga så står det typ att tjänsten inte är tillgänglig, men när jag försöker med andra loggas jag in som vanligt... Har testat att logga in på hotmail och läsa mail och sånt så mitt lösenord är ju rätt och så, nån som vet vad det kan vara för fel? Ingen aning, jag har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Något är fel med mordos MSN tror jag, får jag kan inte skriva till honom. Så något är fel ikväll, igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2007 Något är fel med mordos MSN tror jag, får jag kan inte skriva till honom. Så något är fel ikväll, igen. Hade ett liknande fel emd en annan kontakt igår kväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) Varför, varför, varför loggas jag ut då och då automatiskt av msn? Det händer både hemma och på skolan, flera gånger per dag. Redigerad 13 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Varför, varför, varför loggas jag ut då och då automatiskt av msn? Det händer både hemma och på skolan, flera gånger per dag. Någon loggar in med ditt konto på något annat ställe. Typ om du loggar in i skolan. Någon där hemma kanske sätter på datorn, och om du då har autoinloggning så loggas du in hemma = du loggas ut i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Någon loggar in med ditt konto på något annat ställe. Typ om du loggar in i skolan. Någon där hemma kanske sätter på datorn, och om du då har autoinloggning så loggas du in hemma = du loggas ut i skolan. Nix. Ingen annan har tillgång till min dator hemma, och den på skolan står på jämt. Men då jag loggar in hemma så loggas jag ju ut från skolan som sig bör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Nix. Ingen annan har tillgång till min dator hemma, och den på skolan står på jämt. Men då jag loggar in hemma så loggas jag ju ut från skolan som sig bör. Du har Live på skolan, det sätter automatisk-reinloggning efter x antal timmar har jag för mig. Händer mig också ibland när jag har loggat in på MSN i skolan. Det är även varför jag har slutat köra MSN i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) Du har Live på skolan, det sätter automatisk-reinloggning efter x antal timmar har jag för mig. Händer mig också ibland när jag har loggat in på MSN i skolan. Det är även varför jag har slutat köra MSN i skolan. Jag har live hemma också, förklarar kanske ett och annat. Nej, MSN 6.5 ska det vara! Edit: MEN!! () Jag har datorn avstängd hemma, varför loggas jag ut då jag sitter i skolan också? Redigerad 13 december, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts